۰
plusresetminus

راهپیمایی بزرگ منتظران در شیراز برگزار می‌شود

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۸
فرمانده سپاه احمد بن موسی در شیراز، گفت: همزمان با عید نیمه شعبان، راهپیمایی بزرگ منتظران ظهور با عنوان "حماسه حضور به سوی ظهور" در شیراز برگزار می‌شود.
راهپیمایی بزرگ منتظران در شیراز برگزار می‌شود
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ مرتضی خسروانی دوشنبه 26 فروردین در همایش هیئات مذهبی، ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شیراز، گفت: راهپیمایی منتظران ظهور ساعت 10 صبح نیمه شعبان از چهار راه غدیر شروع شده و به حرم شاه‌چراغ نیز ختم می‌شود . خسروانی گفت: شناخت امام عصر(عج) تنها نباید به این چند روز مختص باشد، بلکه باید فرهنگ انتظار عمومیت پیدا کند و به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود .
او ادامه داد: باید به موضوع مهدویت و امام عصر(عج) همواره توجه شود و بدانیم که طولانی شدن غیبت امام عصر(عج) موجب بروز شبهات و اختلاف بیشتر در مذاهب اسلام می‌شود .
این مقام نظامی با تاکید بر اینکه باید در راستای تبیین فرهنگ مهدویت در میان جوانان جامعه اسلامی، برگزاری جشن‌های خیابانی و مردمی رونق گیرد، افزود: دشمنان اسلام به دنبال تحریف مهدویت بوده و در این زمینه از هیچ کاری دریغ نمی کنند .
فرمانده سپاه احمد بن موسی شیراز  بیان داشت: مسلمانان با وحدت و یکپارچگی وظایف خود را در زمان غیبت در قبال مهدویت انجام داده و باید از این باور دینی در مقابل تهاجم دشمنان پاسداری کنند .
خسروانی یادآور شد: باید موضوع مهدویت را در جامعه نهادینه کنیم و نباید به زبان تنها ظهور و فرج امام عصر(عج) را از خداوند بخواهیم، بلکه باید اعمال و رفتار ما موجب این امر شود .
فرمانده سپاه احمد بن موسی شیراز، خاطرنشان کرد: فرج آن حضرت در واقع فرج و گشایش در گرفتاری‌ های انسان‌هاست، چراکه اهل‌بیت(ع) نیازی به ما ندارند و ما نیاز به آنها داریم و باید در این امر بکوشیم .
 
کد مطلب : ۲۰۰۵۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما