۰
plusresetminus
در آستانه هفته جوان همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

بهره‌برداری از 78 طرح اشتغالزا و حمایتی جوانان در فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
در آستانه هفته جوان و طی مراسمی که به شکل ویدئوکنفرانس با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، 78 طرح حمایتی اشتغازایی جوانان از محل تفاهم‌نامه صندوق کارآفرینی امید و اداره‌کل ورزش و جوانان استان به افتتاح و بهره‌برداری رسید.
بهره‌برداری از 78 طرح اشتغالزا و حمایتی جوانان در فارس
به گزارش حافظ خبر، مسعود سلطانی‌فر دوشنبه 26 فروردین در حاشیه این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، افتتاح این طرح‌ها را حاصل تلاش مشترک وزارت ورزش و جوانان، صندوق کارآفرینی امید و مؤسسه قرض‌الحسنه رسالت دانست.وزیر ورزش و جوانان ابراز امیداوری کرد که امسال شاهد افتتاح طرح‌های بیشتری باشیم .
مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز با بیان اینکه آماده بهره‌برداری از سایر پروژه‌های کارآفرینی در حوزه جوانان هستیم، گفت: در نخستین روزهای سال جدید شاهد بهره‌برداری از 78 طرح حمایتی با اعتبار شش میلیارد تومانی در حوزه جوانان هستیم که با افتتاح آنها 150 شغل ایجاد خواهد شد.
حیدرعلی کامیاب یکی از پروژه‌های شاخص را در حوزه کشت سلولی که توسط جوانان در دانشکده علوم پزشکی شیراز عنوان کرد و افزود: 109 طرح کارآفرینی دیگر در دست بهره‌برداری است که نیازمند 11 میلیارد تومان اعتبار است که با اختصاص آن تا پایان امسال شاهد ایحاد مشاغل بیشتری در حوزه جوانان خواهیم بود .
کامیاب تصریح کرد: اولویت اختصاص تسهیلات کارآفرنیی به طرح‌هایی خواهد بود که در طولانی مدت کارآفرینان با مشکل مشتری مواجه نشوند .
ایسنا
 
کد مطلب : ۲۰۰۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما