۰
plusresetminus
در شیراز برگزار می شود;

کاروان شادی حماسه حضور

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷
کاروان شادی حماسه حضور برای ظهور اول اردیبهشت ماه در شیراز برگزار می شود.
کاروان شادی حماسه حضور
به گزارش حافظ خبر, این کاروان شادی که به مناسبت میلاد قایءم آل محمد  عج در نیمه ماه شعبان برگزار میشود از لحاظ شکل و محتوا با سالهای گذشته متفاوت است و برنامه های جذاب و متنوعی برگزار خواهد شد .
رضایی ضمن بیان این مطالب اضافه کرد :این کاروان شادی در سراسر استان بصورت همزمان انجام خواهد شد و درشیراز نیز در 4 مسیر انجام و نهایتا تجمع افراد در حرم مطهر شاه چراغ همراه با مراسم مولودی خوانی و نقاره زنی و اجرای مسابقات متنوع و متعدد انجام خواهد گرفت .
یکی از مباحث مهم در سطح کلان بحث انتظار است و یکی از روزهایی که باید بیشتر تبیین شود بحث برگزاری جشن نیمه شعبان است که نشانگر شادی وشور و شعف مسلمانان در مکتب شیعه است .
مسءول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت : ما باید سمت و سوی جامعه را به سمت شادی های مشروع هدایت کنیم و الگوهای شادی را در مراسم های دینی و مذهبی به اجرا بگذاریم.
رضایی همچنین برپرداختن به مباحث گام دوم انقلاب که یکی از ارکان اصلی ان پرداختن به بحث انتظار است .تاکید کرد و گفت : در این بیانیه چهل سرفصل وجود دارد که میتواند به عنوان سرفصل اموزشی در مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی مورد استفاده قرار گیرد.
وی همچنین به برگزاری مراسم کاروان شادی و مسیرهای حرکت کاروان اشاره کرد و گفت : این مراسم از ساعت ده صبح یکشنبه یکم اردیبهشت ماه در 4 مسیر که به حرم مطهر منتهی میشودانجام خواهد شد که مسیر اول از میدان امام حسین .خیابان زند .خیابان پیروزی .حرم مطهر
مسیر دوم از چهار راه شهدای 15 خرداد .خیابان لطفعلی خان زند .خیابان پیروزی .حرم مطهر 
مسیر سوم میدان شاهزاده قاسم .خیابان حضرتی .حرم مطهر 
مسیر چهارم چهار راه غدیر -فلکه مصدق- خیابان لطفعلی خان زند .حرم مطهر میباشد.
ضمنا سرویس های ایاب وذهاب جهت رفت وبرگشت اماده خدمت رسانی میباشند .

خبرنگار: سیده فاطمه حسینی
عکس: حسن اثماریان
کد مطلب : ۲۰۰۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما