۰
plusresetminus

وزیر علوم در جمع مسئولان و دانشگاهیان فیروزآباد

تاریخ انتشاريکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۸
وزیر علوم در جمع مسئولان و دانشگاهیان فیروزآباد اعلام کرد؛ تصویب برنامه‌ریزی کلان برای ساماندهی آموزش عالی در آینده نزدیک/ ضرورت تلاش بیش از پیش در جهت ارتقای کیفیت آموزش عالی
وزیر علوم در جمع مسئولان و دانشگاهیان فیروزآباد
وزیر علوم در جمع مسئولان و دانشگاهیان فیروزآباد اعلام کرد؛
تصویب برنامه‌ریزی کلان برای ساماندهی آموزش عالی در آینده نزدیک/ ضرورت تلاش بیش از پیش در جهت ارتقای کیفیت آموزش عالی

به گزارش حافظ خبر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع مسئولان و دانشگاهیان فیروزآباد از تصویب برنامه‌ریزی کلان برای ساماندهی آموزش عالی در آینده نزدیک خبر داد و بر ضرورت تلاش بیش از پیش همگان در جهت ارتقای کیفیت آموزش عالی تاکید کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر منصور غلامی، به منظور بازدید از مرکز آموزش عالی فیروزآباد، وارد این شهرستان شد و در ابتدا از ساختمان در حال ساخت این مرکز بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت کار قرار گرفت.
وزیر علوم، در جمع مسئولان و دانشگاهیان فیروزآباد با بیان اینکه آموزش عالی کشور در مرحله تغییر و تحول قرار دارد اظهار داشت:
در دوره نسبتا طولانی، واحدهای متعدد آموزش عالی در کشور ایجاد شد و هم اکنون با کاهش داوطلبان این مراکز و دانشگاه‌ها با چالش‌های متعددی روبه‌رو هستند.
وی، از برنامه‌ریزی کلان برای ساماندهی آموزش عالی خبر داد و گفت : این طرح مراحل پایانی فرآیند اجرایی‌سازی را طی می‌کند و تا 3ماه آینده مورد تصویب مراجع قانونی قرار می‌گیرد و ابلاغ می‌شود.
 دکتر غلامی خاطر نشان کرد: در طرح آمایش و ساماندهی آموزش عالی، با نگاه راهبردی و استراتژیک، برای دانشگاه‌ها ماموریت‌های مشخص تعریف شده تا موثر واقع شوند.
وی ظهار داشت: آنچه مسلم است آن است که همگان تلاش کنند کیفیت آموزش عالی بیش از پیش ارتقا یابد.
در ابتدای این دیدار، دکتر مردانی رئیس مرکز آموزش عالی فیروزآباد،  کرمپور، نماینده مردم فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی زاده ، امام جمعه فیروزآباد و سید کمال علوی ، فرماندار فیروزآباد، به بیان دیدگاه‌ها و مطالبی درخصوص مسائل آموزش عالی شهرستان فیروزآباد پرداختند.
در این بازدید اعضای هیات رئیسه دانشگاه شیراز، رئیس بنیاد ملی نخبگان فارس و معاون استاندار فارس نیز حضور داشتند.
کد مطلب : ۲۰۱۰۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما