۰
plusresetminus

اولین محموله کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان فارس برای سیلزدگان ارسال شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۴
اولین محموله از کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان استان فارس، بارگیری و به سمت مناطق سیلزده خوزستان ارسال شد.
اولین محموله کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان فارس برای سیلزدگان ارسال شد
به گزارش حافظ خبر، صبح سه شنبه 3 اردیبهشت، با حضور مسئولان، اولین محموله کمک‌های دانش آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش فارس، در قالب 11 کامیون، بارگیری و به سمت مناطق سیلزده ارسال شد.مدیر کل آموزش و پرورش فارس در حاشیه این مراسم گفت: وزیر آموزش و پرورش برای اینکه فرهنگیان و دانش‌آموزان در مناطق سیلزده بتوانند از کمک‌های ارسالی توسط استان‌های معین بهره مند شوند، معاونان خود را برای رسیدگی موظف کرده است.
علی عسکر نجفی با اشاره به اهمیت بحث نظارت بر کمک ها گفت : در این خصوص ستاد ساماندهی کمک معین در استان خوزستان تشکیل و نیازمندی ها سنجیده شده و کمک های ارسالی به این ستاد ها در استان تحویل می شود و قطعا امیدواریم که کمک ها به دست کسانی که نیازمندند برسد .
وی درخصوص اقلام ارسالی این کاروان نیز گفت: این کمک ها شامل مقادیر زیادی کمپوت و کنسرو، پدهای بهداشتی، البسه، برنج و روغن و همچنین نوشت افزار و لوازم التحریر بود.
نجفی گفت: علاوه بر کمک های نقدی و غیر نقدی فرهنگیان و دانش آموزان، طرحی فرخوان شده که براساس آن ۱۰۰ نفر از دبیران اعلام امادگی کردند که از اواخر اردیبهشت و تیرماه دانش‌آموزان مناطق سیلزده را تحت پوشش آموزش و کلاسهای جبرانی قرار دهند.
ایسنا
کد مطلب : ۲۰۱۲۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما