۰
plusresetminus
رییس شورای شهر شیراز:

محله سعدی از گل و لای سیل سریعتر پاکسازی شود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۰
رییس شورای اسلامی شهر شیراز خواستار تسریع در پاکسازی منطقه سعدی از گل و لای باقی مانده از سیل اخیر شد.
محله سعدی از گل و لای سیل سریعتر پاکسازی شود
به گزارش حافظ خبر، «سیداحمدرضا دستغیب» در تذکری در هشتاد و یکمین جلسه علنی این شورا   گفت: پیرو بازدید اخیر اینجانب از محله سعدی و پس از گذشت حدود یک ماه از حادثه سیل در شیراز، همچنان گل و لای باقیمانده از سیل در برخی از معابر شهری در منطقه سعدی به طور کامل پاکسازی نشده است. 
 
رییس شورای اسلامی شهر شیراز خواستار رسیدگی به وضعیت تنظیف و ترمیم معابر و تاسیسات شهری در محدوده شهرک سعدی و انجام اقدامات لازم جهت اصلاح زیر ساختهای شهرک سعدی و اقدامات پیشگیرانه ضروری برای مهار سیلاب شد.
 
وی خطاب به شهردار شیراز گفت: پاکسازی منطقه سعدی را در اولویت اول خود و سایر مدیران مربوطه در شهرداری قرار دهید.
 
دستغیب همچنین خواستار مساعدت شهرداری در بازسازی منازل همشهریان عزیز در محله سعدی شد.
 
عضو فراکسیون امید شورای اسلامی شهر شیراز همچنین در تذکر دیگری بر ضرورت دقت نظر در امضای صورتجلسات کمیسیون ماده ۵ تاکید کرد.
 
رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: به عنوان نماینده مردم شریف شیراز در پارلمان محلی و رییس شورای اسلامی شهر شیراز به شهرداری شیراز تذکر می‌دهم که از امضای مصوبات کمیسیون ماده ۵ که با طرح‌های فرادست شهرسازی مغایرت دارد اجتناب کند.
 
دستغیب افزود: شهرداری شیراز ترتیبی اتخاذ کند تا در بررسی جزئیات هر یک از بندهای صورتجلسات کمیسیون ماده ۵ دقت بیشتری به عمل آید وسپس نسبت به تایید و امضای ان توسط شهردار یا نماینده شهرداری اقدام شود.
کد مطلب : ۲۰۱۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما