۰
plusresetminus
مدیرکل ورزرش و جوانان فارس اعلام کرد:

تغییر نگاه به سازمانهای مردم نهاد با حضور جوانان در جریان سیل

تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۱
مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: عملکرد و حضور جوانان استان فارس در جریان سیل شیراز، نگرش به سازمان های مردم نهاد را تغییر داد.
تغییر نگاه به سازمانهای مردم نهاد با حضور جوانان در جریان سیل
به گزارش حافظ خبر به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، حیدر علی کامیاب در همایش تجلیل ازجوانان نخبه کار آفرین و سازمان‌های مردم نهاد فعال در امرکمک رسانی به سیل شیراز با اشاره به حضور پررنگ جوانان در عرصه خدمت رسانی به میهمانان و شهروندان آسیب دیده از سیل، این حضور را حضوری حماسی نامید و افزود: قطعاً یاد وخاطره این حضور سال‌ها در اذهان به نیکی بع یادگار خواهد ماند.
وی با تاکید براینکه عملکرد جوانان در جریان سیل شیراز مهر تأیید دیگری بر توانایی‌های سازمان‌های مردم نهاد استان بود از دستور ویژه استاندار فارس مبنی بر تنطیم برنامه برای دیدار هفتگی با سازمان‌های مردم نهاد جوان خبر داد و گفت: نگاه ویژه استاندار فارس به جوانان و جوان باوری وی به عنوان رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان می‌توانند نقطه امیدی برای هموار شدن مسیر حرکتی سمن‌ها باشد.
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس، ظرفیت‌های نسل جوان را بهترین عامل برای تحقق برنامه‌های مرتبط با بیانیه موسوم به «گام دوم» مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: باید بپذیریم که نسل جوان برای پذیرش مسئولیت‌های کشور آمادگی لازم را دارد.
کامیاب در بخش دیگری از سخنانش تلویحاً مدیرانی که به توانایی جوانان ایمان و اعتقاد ندارند رامورد نقد قرار داد و افزود: در ادامه راه هیچ گریزی وجود ندارد جز اینکه کارها و فعالیت‌ها را به دست جوانان باانگیزه بسپاریم.
به اعتقاد وی سپردن کار به دست جوانان می‌تواند بسیاری از مشکلات کنونی کشور را برطرف کنند.
مدیر کل ورز ش وجوانان فارس تفاوت جوانان نسل اول انقلاب و جوانان این دوره را اینگونه توصیف کرد که جوانان آن زمان بدون هیچ تجربه و الگویی تقریباً از نقطه صفر آغاز کردند، اما جوانان این نسل با انگیزه و الگو گام در مسیر رشد و تعالی کشور برمی دارند.
کامیاب در ادامه گفت: در تمامی حوزه‌ها شرایط فراهم کردن بستر واگذاری موقیعت ها به جوانان باید فراهم شود.
گفتنی است در این مراسم که با حضور امیرامیرحسین آل اسحاق مدیرکل طرح‌های ملی وفراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان، بتول معلم مدیر کل امور اجتماعی استانداری فارس، قاسم مقیمی نماینده مردم شیراز در شورای اسلامی شهر و محمد سمیع پور عضو هیأت رئیسه مجمع مشورتی توسعه استان فارس وچند تن از دیگر مسئولان محلی برگزارشد، از تعدادی از جوانان نخبه کارآفرین و سمن‌های فعال در امر کمک رسانی در سیل پنجم و ششم فروردین شیراز تقدیر به عمل آمد.
کد مطلب : ۲۰۱۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما