۰
plusresetminus
استاندار فارس در دیدار با فعالان سیاسی و اقتصادی شهرستان ارسنجان:

توسعه کشور در گرو مشارکت همه اقشار جامعه است/ توانمندی‌های بالقوه ارسنجان با همکاری فعالان شهرستان فعال شود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵
استاندار فارس حرکت همه ارکان جامعه در کنار هم را سبب موفقیت و توسعه دانست
توسعه کشور در گرو مشارکت همه اقشار جامعه است/ توانمندی‌های بالقوه ارسنجان با همکاری فعالان شهرستان فعال شود
به گزارش حافظ خبر استاندار فارس حرکت همه ارکان جامعه در کنار هم را سبب موفقیت و توسعه دانست و با بیان اینکه تصدی گری دولت به تنهایی در همه امور مانع توسعه است، افزود: بی تردید همراهی گروه‌های مردمی، احزاب و تشکل‌ها، بخش خصوصی، جامعه مدنی و سازمان‌های مردم‌نهاد زمینه توسعه در جامعه را فراهم می‌کند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در سفر یک روزه خود به شهرستان ارسنجان با فعالان سیاسی و اقتصادی این شهرستان دیدار کرد و به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مربوط به شهرستان پرداخت.

وی با اشاره به شرایط کنونی کشور، فشارها و تحریم‌ها را هزینه حفظ استقلال و آزادی کشور دانست و تاکید کرد: اینکه عده‌ای تلاش می‌کنند در شرایط سخت کنونی به تخریب افراد، گروه‌ها و یا دولت بپردازند تا محبوبیتی کسب کنند نوعی بی اخلاقی است که به نتیجه نخواهد رسید.

دکتر رحیمی ادامه داد: بدون تردید مردم نیز افرادی را می‌پذیرند که طرح و برنامه‌ای مشخص برای عبور از تنگناها ارائه دهند و فرصت طلبانی که از این شرایط برای تخریب دیگران استفاده می‌کنند موفق به کسب محبوبیت مردمی نخواهند شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه امروز دشمنان نظام جنگ اقتصادی تمام عیاری را علیه ایران آغاز کروه اند، خاطرنشان کرد: تفاوت این جنگ با جنگ رو در رو در این است که امروز همه خانواده ها و جامعه با این جنگ اقتصادی درگیر شده اند و دشمن مشخصی برای مبارزه در مقابل ما قرار ندارد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه در شرایط اضطراری نباید همچون زمان آرامش و مواقع عادی عمل کنیم گفت: یقینا این شرایط نیازمند از خود گذشتگی و همچنین تدوین راهکارهای جدید و متناسب با شرایط موجود است.


دکتر رحیمی حرکت همه ارکان جامعه در کنار هم را سبب موفقیت و توسعه دانست و با بیان اینکه تصدی گری دولت به تنهایی در همه امور مانع توسعه است، افزود: بی تردید همراهی گروه‌های مردمی، احزاب و تشکل‌ها، بخش خصوصی، جامعه مدنی و سازمان‌های مردم‌نهاد زمینه توسعه در جامعه را فراهم می‌کند.

وی تمرکز گرایی،  چابک سازی، شفاف‌سازی و اعتماد سازی را از جمله شروط گام برداشتن به سمت توسعه دانست و تاکید کرد: با در دستور کار قرار دادن این شروط و فراخواندن جامعه مدنی به مشارکت، حکمرانی شایسته و رضایت مندی مردم از نتایج حاصله تحقق خواهد یافت.

استاندار فارس همچنین به پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان ارسنجان در شورای اداری شهرستان و مصوب شدن موارد لازم اشاره کرد و افزود: کارگروهی به منظور تحقق و اجرایی شدن این مصوبات فعال خواهد شد.

پیگیری تکمیل جاده ارسنجان به خرامه، تکمیل خط انتقال آب ارسنجان، تکمیل بیمارستان ولی عصر در این شهرستان از دیگر مواردی بود که دکتر رحیمی در این جلسه به آن‌ها تاکید کرد.

وی با اشاره به توانمندی های شهرستان ارسنجان در حوزه های مختلف از مردم و فعالان اقتصادی و اجتماعی این شهرستان خواست پیگیری مجدانه ای برای اجرای طرح های سرمایه گذاری و کسب تسهیلات و جذب سرمایه گذار داشته باشند و پتانسیل‌های بالقوه  را فعال کنند.
کد مطلب : ۲۰۱۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما