معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس :

کلنگ زنی پروژه آبرسانی و ساخت دبستان ۶ کلاسه خیر ساز روستای تل قم دژگاه شهرستان فراشبند انجام شد

9 ارديبهشت 1398 ساعت 9:42

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت : با هماهنگی شرکت ذرب ایران کلنگ زنی پروژه آب رسانی و ساخت یک دبستان ۶ کلاسه در روستای تل قم دژگاه شهرستان فراشبند انجام شد .


به گزارش حافظ خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس یداله رحمانی درمراسم کلنگ زنی پروژه آبرسانی و ساخت مدرسه روستای دژگاه شهرستان فراشبند بیان داشت : تامین مالی این دو پروژه توسط شرکت ذرب ایران به عنوان خیر و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان انجام می شود .
وی در ادامه افزود : پروژه آبرسانی به روستای تل قم با اعتباری بالغ بر هجده میلیارد ریال و ساخت دبستان 6 کلاسه نیز با اعتبار بیست میلیارد ریال انجام می شود .
معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری فارس با توجه به مدت زمان ساخت این دو پروژه اظهار داشت :  با توجه به برنامه ریزی انجام شده این دو پروژه ظرف مدت 12 ماه به بهره برداری خواهد رسید .
یداله رحمانی در خصوص حضور شرکت ذرب ایران در منطقه دژگاه عنوان داشت : با توجه به بهره برداری از سرمایه گذاری خارجی در این منطقه و برداشتن گام موثر این شرکت امید است که در آینده با مشارکت های بیشتر شرکت مذکور شاهد پروژه های بیشتری باشیم .
گفتنی است مراسم کلنگ زنی با حضور جناب آقای کورش کرم پور نماینده شهرستان های فیروزآباد ، قیر و کارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی ، مدیران کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی ، نوسازی و تجهیز مدارس ، فرماندار شهرستان فراشبند و مدیران شرکت ذرب  ، مردم شریف روستاهای دژگاه و تل قم ایران صورت پذیرفته است.


کد مطلب: 20198

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20198/کلنگ-زنی-پروژه-آبرسانی-ساخت-دبستان-۶-کلاسه-خیر-ساز-روستای-تل-قم-دژگاه-شهرستان-فراشبند-انجام

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir