۰
plusresetminus

برای رفع مشكلات بخش توليد استان خود را در كنار فعالان بخش خصوصي مي دانيم

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۱
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: برای رفع مشکلات بخش تولید استان خود را در کنار فعالان بخش خصوصی می دانیم و بر رفع مشکلات این بخش اهتمام داریم.
برای رفع مشكلات بخش توليد استان خود را در كنار فعالان بخش خصوصي مي دانيم
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، علی مبشری چهارشنبه در دیدار با هیات نمایندگان اتاق بازرگانی فارس بیان کرد: در راستای تحقق شعار رونق تولید و حمایت همه جانبه از تولید وبخش خصوصی استان، دیدارهای منظم و مستقیم با فعالان این بخش با محوریت اتاق بازرگانی را با جدیت دنبال می کنیم.
وی افزود: تلاش می کنیم از همه ظرفیت های اداره کل تعزیرات و اتاق بازرگانی استان برای رفع مشکلات بخش تولید استان استفاده کنیم.
مبشری با بیان اینکه حرکت ما به سمت کیفی کردن پرونده ها است اظهارداشت: همچنین مبارزه صحیح با قاچاق و پیشگیری و فرهنگ سازی برای کاهش حجم ورود پرونده ها در دستور کار ماست.
وی اضافه کرد: حجم ورودی پرونده های ما بسیار زیاد است و تلاش ما این است که ضمن اینکه ضایع نشدن حق افراد اولویت ما است اما فعالیت های پیشگیرانه را با جدیت پیگیری می کنیم.
مبشری ادامه داد: سعی کرده ایم در بررسی پرونده ها با نگاه تخصصی برخورد نشود زیرا مراجع تصمیم گیری متفاوتی در روند رسیدگی به پرونده ها با ما همکاری می کنند که این موضوع ما را درگیر مشکلاتی کرده است.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۰۲۳۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما