۰
plusresetminus
استاندار فارس در مراسم تکریم مقام مادر:

نقش معنوی و تربیتی مادر بی بدیل است

تاریخ انتشارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۴
استاندار فارس با بیان این که مادر نقش ستون و سرپناه اصلی را در خانواده دارد، گفت: نقش معنوی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی و تربیتی مادر بی بدیل است و قوام و دوام زندگی را شکل می دهد.
نقش معنوی و تربیتی مادر بی بدیل است
به گزارش حافظ خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت اله رحیمی در مراسم تکریم مقام مادر در شیراز که به وسیله بنیاد بین المللی مادر برگزار شد، اظهارداشت: مادر واژه مقدسی است که در همه فرهنگ ها به آن پرداخته شده و برای همگان ارزشمند است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که پرغرور ترین افراد در برابر احترام واژه مادر سر فرود می آورند، افزود: انسان دوستی، قناعت، ایثار، صبر، نوع دوستی عشق ورزیدن، گفتار، پندار و رفتار نیک را از مادر می آموزیم.

وی با اشاره به این که هنوز آوای لالایی مهربانانه مادر در گوشمان می پیچد و قصه های او که معنای کمال انسانی در آن موج می زد به یادمان می آید، گفت: هنوز وقتی خسته، افسرده و دلگیر هستیم به مادر پناه می بریم و دیدن مادر امید و نشاط را به زندگی بر می گرداند.

استاندار فارس مادر را جویبار زلال زندگی و آینه هستی خواند و ادامه داد: هرچه از این وجود و سرچشمه خوبی ها بنوشیم سیراب نخواهیم شد.

در این مراسم با حضور استاندار فارس، از 12 تن از مادران نمونه شیراز تقدیر به عمل آمد.
کد مطلب : ۲۰۲۴۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما