۰
plusresetminus

« فرهنگ غدیر» باید در جامعه اسلامی به یک فرهنگ فراگیر و مبنایی تبدیل شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۱
سردار غیاثی گفت: بنیاد بین المللی غدیر فارس تلاش خود را در راستای معرفی فرهنگ غدیر و امامت به کار گیرد و حفظ وحدت و برادری در امت اسلام همواره مورد توجه مسئولان این بنیاد قرار داشته باشد.
« فرهنگ غدیر» باید در جامعه اسلامی به یک فرهنگ فراگیر و مبنایی تبدیل شود
به گزارش حافظ خبر، سردار سید هاشم غیاثی به همراه جمعی از معاونان سپاه فجر فارس ضمن دیدار با مسئولان بنیاد غدیر استان فارس از فعالیت های این بنیاد در شیراز بازدید کردند.
سردار غیاثی در این دیدار با تاکید بر اهمیت موضوع امامت و رهبری در جامعه اسلامی، گفت: غدیر یکی از تاثیرگذارترین رخدادهای تاریخ اسلام است و تبیین زوایا و بازخوانی مداوم این واقعه تاریخی برای امت اسلام  باید همواره مورد توجه مراکز علمی و حوزوی قرار داشته باشد.
وی با بیان اینکه فرهنگ غدیر باید در جامعه اسلامی به یک فرهنگ فراگیر و مبنایی تبدیل شود، گفت: بنیاد بین المللی غدیر فارس می تواند با برگزاری کلاس های دینی، تالیف کتاب های علمی و حوزوی، همکاری با مراکز علمی و دانشگاه ها و تولید محصولات فرهنگی با محوریت موضوع غدیر و امامت نقش موثری در معرفی فرهنگ غدیر و تببین مسئله امامت در جامعه اسلامی ایفا کند.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه ولایتمداری و ولایت محوری لازمه تشکیل و استحکام جامعه اسلامی حقیقی است، گفت: نسل جوان کشور امروز به برکت انقلاب اسلامی یک نسل پیشرو و ثابت قدم در مسئله ولایتمداری و تبعیت از رهبری است و در راه دفاع از انقلاب اسلامی آماده هرگونه ایثار است.
سردار غیاثی افزود: بنیاد بین المللی غدیر فارس تمام تلاش خود را در راستای معرفی فرهنگ غدیر و امامت به کار گیرد و حفظ وحدت، یکپارچگی و برادری در امت اسلام همواره مورد توجه مسئولان این بنیاد قرار داشته باشد.
کد مطلب : ۲۰۲۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما