۰
plusresetminus

مراسم تودیع ومعارفه فرماندارشهرستان نی ریز برگزار شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۶
مراسم تکریم از محمد رضا امیری فرماندارسابق و معارفه حمید یزدانپناه فرماندار جدید شهرستان نیریز برگزار شد.
مراسم تودیع ومعارفه فرماندارشهرستان نی ریز برگزار شد
به گزارش حافظ خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، سید احمد احمدی زاده ، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این مراسم که با حضور مسئولین استانی ، شهرستانی و نماینده مردم شهرستانهای نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات محمد رضا امیری فرماندار پیشین این شهرستان، به معارفه حمید یزدانپناه فرماندار جدید شهرستان نی ریز پرداخت .
احمدی زاده گفت :  شهرستان نی ریز یکی از شهرستان های توانمند استان فارس می باشد که از ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه ای در حوزه های صنعت، معدن ، کشاورزی برخوردار است .
ایشان عنوان کرد:  شهرستان نی ریز علاوه بر دارا بودن استعدادهای لازم در تولید محصولات کشاورزی( باغی و زراعی ) ، وجود معادن و صنایع از جمله کارخانجات سیمان سفید ، سیمان خاکستری ، کارخانه فولاد و رینگ اسپورت و حدود 200کارخانه سنگبری و صنایع مربوطه را ازدیگر ظرفیت های حائز اهمیت این شهرستان دراستان معرفی کرد .
احمدی زاده گفت : اهتمام فرماندار جدید این شهرستان در شناسایی و احصاء ظرفیت های موجود به منظور استفاده بهینه در رفع موانع تولید، در سال رونق تولید را ضروری بوده و ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری را خواستار شد . 
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود : با توجه به اینکه فرایند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از 10 اردیبهشت ماه سال جاری شروع شده  است . لازم است ، متولیان امر انتخابات، ضمن نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) مبنی بر اهمیت اتحاد و انسجام در شرایط فعلی کشور و خنثی سازی سناریو های دشمن و ایستادگی در مقابل تهدیدات ، تحریم های ظالمانه و جنگ تمام عیار اقتصادی بر مشارکت حداکثری آحاد ملت و سلامت برگزاری انتخابات در استان تاکید کرد.
وی متذکر شد: فرمانداران و بخشداران با تکیه بر اصل بی طرفی و صیانت از آراء انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان با مبنا قراردادن مر قانون و پایبندی داوطلبان به رعایت امنیت و منافع ملی، می بایست در برخورد با تخلفات انتخاباتی و رصد تبلیغات غیر مجازدقت نظر داشته باشند .
 
احمدی زاده در ادامه گفت :  موضوع تهدیدات و فرصت های فضای مجازی از موارد دیگر و مسائل مهم روز است که همه ما باید در کنترل و مدیریت آن کوشا باشیم .
وی گفت : مسئولین و خدمتگزاران ملت در دولت، علیرغم وجود تحریم ها و مسائل اقتصادی حاکم بر معیشت مردم ، از هیچ تلاشی در خدمت رسانی به مردم و جامعه دریغ نکرده است ، و اطلاع رسانی این خدمات،  دستاوردها و اقدامات نظام و دولت تدبیر و امید را از وظایف همه مدیران و دستگاه هایی اجرایی دانست .  
وی در پایان افزود : توجه به بیانیه مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) درفصول گام دوم انقلاب و در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی برای استمرار راه انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای چهل ساله آن از دیگر ضروریات است که باید مورد توجه همه مسئولین قرار گیرد .
کد مطلب : ۲۰۲۷۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما