۱
plusresetminus
سخنی با معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری فارس؛

همانند آقای پژوهش جهرمی نباشید!

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
نگاهی به اتفاقات رخ داده در انتخابات ۹۶، هشداری است جدی به معاون جدیدی که برگزاری انتخابات‌ها در آینده بر عهده او خواهد بود و حق‌الناس عظیمی که اگر پایمال شود با هیچ توجیه سیاسی در پیشگاه ملت و پروردگار متعال پذیرفته نخواهد شد.
همانند آقای پژوهش جهرمی نباشید!
به گزارش حافظ خبر، روز گذشته، با حکم وزیر کشور سید احمد احمدی زاده به سمت معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس منصوب شد. فردی که در استانداری فارس و معاونت سیاسی از سابقه طولانی برخوردار است و نسبت به اهمیت این معاونت و نقش تعیین‌کننده آن در انتخابات‌ها به خوبی اطلاع دارد.

نگاهی به اتفاقات رخ داده در انتخابات ۹۶، هشداری است جدی به معاون جدیدی که برگزاری انتخابات‌ها در آینده بر عهده او خواهد بود و حق‌الناس عظیمی که اگر پایمال شود با هیچ توجیه سیاسی در پیشگاه ملت و پروردگار متعال پذیرفته نخواهد شد.

در آستانه انتخابات ۹۶، طبق اعلام نهادهای نظارتی که مسئولیت تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر را داشتند، ۹ نفر از ۱۳ نفر عضو لیست امید فاقد صلاحیت‌های لازم تشخیص داده شدند که این موضوع به مجموعه سیاسی استانداری فارس اعلام گردید اما با ورود و اعمال قدرت و تمسک به برخی راهکارها، نهایتا صلاحیت تمامی این افراد به تایید رسید.

در آن روزها، اعتراض رسانه‌ها و جریانات سیاسی به این موضوع با شکایت حقوقی استانداری فارس مواجه شد و گرچه این شکایت به لحاظ حقوقی راه به جایی نبرد و دادگاه انقلاب این شکایت را بلاوجه تشخیص داد، اما نتیجه این عملکرد پرابهام، ورود افرادی به شورای شهر شیراز بود که این روزها تبعات آن برای شیرازی‌ها ملموس است.

درواقع، عملکرد این روزهای شورا و شهرداری برآمده از شورا، اگر مطلوب است حاصل تدبیر جناب پژوهش جهرمی و تیم سیاسی استانداری فارس و فرمانداری شیراز است و اگر این عملکرد، نامطلوب و فاجعه بار قلمداد می‌شود و اگر شیرازی‌ها در این ایام از ادبیات گفتاری مسئولان شورا شگفت‌زده و ناراحت هستند و انحراف عقیدتی فلان عضو شورای شهر، خاطر مردم را آزرده کرده و بالاتر از اینها، عملکرد شهرسازی و فرهنگی شورا و شهرداری پر از اما و اگر است، بازهم حاصل تدبیر همان دوستانی است که روزگاری، مُصِر بر تایید صلاحیت این افراد برخلاف نظر نهادهای نظارتی بودند.

جناب آقای احمدی زاده! معاون محترم سیاسی و امنیتی استانداری فارس! رای مردم امانتی الهی است که باید از آن حراست و پاسداری کرد و کسانی که سرنوشت مردم را در مسئولیت‌های اجرایی و شهری بر عهده می‌گیرند، اگر فاقد صلاحیت‌های لازم باشند مقصر اصلی تبعات سوء مدیریت این افراد، کسانی هستند که ورود این افراد را به این مناصب تسهیل کرده‌اند. البته با شناختی که از معاون جدید سیاسی و امنیتی استاندار فارس وجود دارد، انتظار می‌رود انتخابات‌های آینده در استان فارس، با صلابت و اتقان بیشتری نسبت به گذشته انجام شود؛ امید است که چنین باشد.

به قلم هدایت الله طاهری
 
کد مطلب : ۲۰۲۹۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما