کشف 3000 قوطی کنسرو ماهی احتکار شده در شیراز

22 ارديبهشت 1398 ساعت 13:15

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: چند نفر که در حومه شیراز با احتکار سه هزار قوطی کنسرو ماهی اقدام به تغییر دادن قیمت درج شده بر روی آن می‌کردند، بازداشت شدند.


به گزارش حافظ خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس، علی مبشری از کشف 3 هزار قوطی کنسرو ماهی در یک کارگاه در شیراز خبر داد و اظهار داشت: با دریافت اطلاعات و اخباری مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی کنسرو ماهی در کارگاهی واقع در حومه شهر شیراز، رسیدگی به موضوع در دستور کار گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت.
مبشری گفت: ماموران تعزیرات حکومتی استان فارس به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با ورود به این کارگاه متوجه شدند افرادی با هدف سودجویی و با استفاده از ادوات مخصوص اقدام به پاک کردن قیمت درج شده بر روی کنسروهای ماهی و درج قیمت بالاتر بر روی آنها می‌کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس اضافه کرد: بیش از سه هزار قوطی کنسرو ماهی در این کارگاه کشف و ضبط و صاحب کارگاه نیز به تعزیرات حکومتی احضار شد.
مبشری با بیان اینکه دستور توزیع کنسروهای مکشوفه به قیمت عادلانه در فروشگاه‌های تحت نظارت سازمان صنعت، معادن و تجارت فارس صادر شده است، گفت: فرد متخلف به تعزیرات احضار و قرار وثیقه یک میلیارد ریالی برای وی صادر شد و پرونده متشکله نیز در شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان در حال رسیدگی است.


کد مطلب: 20324

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20324/کشف-3000-قوطی-کنسرو-ماهی-احتکار-شده-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir