۰
plusresetminus
رئیس کل دادگستری فارس در دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بیان کرد:

استفاده از ظرفیت 3 هزار مبلغ دینی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸
حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه در موضوع کنترل آسیب ها و پیشگیری از وقوع جرم نیازمند کمک ها و پشتیبانی های مجموعه تبلیغات اسلامی استان هستیم از آمادگی مجموعه قضایی استان در حمایت از طرح های کارشناسی مبلغان دینی و ایجاد زمینه اجرای آن در قالب کارگروه های تخصصی خبر داد.
استفاده از ظرفیت 3 هزار مبلغ دینی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی
به گزارش حافظ خبر، رئیس کل دادگستری فارس در دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گفت: وجود ظرفیت 3 هزار مبلغ دینی این نهاد در سراسر استان می تواند کمک شایانی در راستای ارشاد و تقویت اعتقادات عمومی مردم و در نتیجه  کاهش آسیب های اجتماعی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه در موضوع کنترل آسیب ها و پیشگیری از وقوع جرم نیازمند کمک ها و پشتیبانی های مجموعه تبلیغات اسلامی استان هستیم از آمادگی مجموعه قضایی استان در حمایت از طرح های  کارشناسی مبلغان دینی و ایجاد زمینه اجرای آن در قالب کارگروه های تخصصی  خبر داد.

در ابتدای این دیدار نیز حجت الاسلام والمسلمین مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی به عنوان رئیس کل دادگستری فارس با تقدیر حُسن انتخاب رئیس قوه قضائیه این انتصاب را لازمه تحول در مجموعه قضایی خواند و افزود: لازمه تحول وجود نیروهای انقلابی و جهادی است .

وی همچنین اعلام داشت مجموعه تبلیغات اسلامی استان آماده هرگونه همکاری تبلیغی و فرهنگی در قالب جلسات گفتمان ، حضور میدانی و اتاق فکر  و همچنین تدوین توافق نامه  در قالب برنامه های مشترک  کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت با مجموعه قضایی استان می باشد.  
کد مطلب : ۲۰۳۵۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما