۰
plusresetminus

بازیکن شیرازی با ثبات ترین بازیکن لیگ برتر فوتبال کشور

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۹
چهار بازیکن از 5 تیم بالای جدول، در همه 29 بازی تیم‌شان به زمین رفته اند و حتی 1 دقیقه از این فصل را هم از دست نداده اند.
بازیکن شیرازی با ثبات ترین بازیکن لیگ برتر فوتبال کشور
به گزارش حافظ خبر، در شرایطی که لیگ برتر به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، تنها چهار بازیکن در نقش بی‌جانشین با ثبات‌ترین بازیکنان لیگ تا به اینجا محسوب می‌شوند.

لیگ برتر به هفته پایانی خود نزدیک می‌شود و در این بین جنگ قهرمانی، سهمیه و سقوط همچنان ادامه دارد. پرسپولیس و سپاهان در هفته پایانی برای دستیابی به قهرمانی خواهند جنگید و پدیده و تراکتورسازی برای سهمیه باقیمانده حضور در لیگ قهرمانان رقابت می‌کنند. در انتهای جدول نیز جنگ نفت مسجد سلیمان و سپیدرود برای بقا ادامه دارد تا هفته پایانی لیگ برتر با هیجان زیادی دنبال شود.

در این بین اما نکته جالب توجه و آماری در خصوص چهار بازیکنی است که تا به اینجای فصل و هفته بیست و نهم حضوری مستمر در ترکیب تیم‌های خود داشته‌اند و هیچ دقایقی از بازی را از دست نداده‌اند.

طبق آماری که یازده منتشر کرده است، چهار بازیکن از 5 تیم بالای جدول، در همه 29 بازی تیم‌شان به زمین رفته اند و مسعود ریگی بازیکن سابق فجر و پیام مخابرات و پیام نیازمند حتی 1 دقیقه از این فصل را هم از دست نداده اند. حضور همیشگیِ محمد طیبی (مدافع مرکزی) تراکتورسازی و ریگی (هافبک میانی) با توجه به پست‌شان جالب توجه است و دو بازیکنی که مجبور به بازی درگیرانه و شرکت در نبردها هستند هرگز با محرومیت مواجه نشده اند.

علیپور تنها مهره هجومی این لیست است و با 14 گل بهترین گلزن ایرانیِ لیگ برتر است. .علیپور فصل گذشته در 28 بازی پرسپولیس حضور داشت و با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا، توانسته ثبات‌اش را در دو فصل پیاپی حفظ کند.

حضور منتظری در 24 بازی با توجه به 35 سال سن و حضورش در تیم ملی عجیب نیست اما این آمار نشان از تغییرات پرشمار استقلال در این فصل دارد.
کد مطلب : ۲۰۳۵۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما