سخنی با شهردار شیراز؛

نکاتی پیرامون گزارش شهردار شیراز در صحن علنی شورا

26 ارديبهشت 1398 ساعت 10:27

ليكن جنابعالي بفرماييد نيروهايي كه از احزاب مختلف سياسي به بدنه شهرداري تحميل كرديد به چه منظور و با چه مكانيزمي بوده است ؟


پایگاه خبری تحلیلی حافظ // صدای مردم

آقای مهندس اسکندر پور
گزارش جنابعالی در صحن شورای شهر در خصوص تغییر کاربری باغات و جدولی که ارائه نمودید حاوی نکاتی فنی بود که جنابعالی یا به دلیل بی اطلاعی یا به دلیل عوام فریبی از ارائه آن خودداری نمودید ، بر اساس قوانین ، شهرداری ها موظف به حفظ باغات گروه یک میباشند و یکی از راه های حفظ باغات ارزشمند گروه یک استفاده از باغات گروه پنج می باشد ، لذا به نظر میرسد گزارش جنابعالی از دید کارشناسان متخصص حوزه شهرسازی نه تنها تلاش شهردار و مدیران سابق شهرداری را نشان میدهد بلکه عملا ناکارآمدی و تعطیلی ستاد باغات حاضر را به تصویر میکشد.
طبق اطلاعات موثق در سالهاي گذشته ٢٧٠ هكتار از باغات گروه يك توسط شهرداري خريداري و حفظ و حراست شده است ، در زمان مديريت جنابعالي براي حفاظت از باغات گروه يك چه اقداماتي صورت گرفته است ؟

جناب اسكندر پور
جذب نيروهاي انساني در شهرداري شيراز در مديريت سابق به دليل بسط و توسعه و تلاش بي وقفه مجموعه بزرگ شهرداري بوده است ، در دوراني كه مناطق ٩ ، ١٠، ١١ به شهرداري هاي مناطق شيراز اضافه شد، سازمان هايي همانند مديريت ارتفاعات ، مديريت حرائم ، تكميل و راه اندازي فاز يك قطار شهري و ايستگاههاي آن ، دفاتر فني و اجرايي تقاطع هاي غير همسطح و.... راه اندازي شد . بودجه شهرداري شيراز از پانصد ميليارد تومان به بيش از سه هزار  ميليارد تومان رسيد و صدها اتفاقات خوب و مثبت براي مردم خوب و شهر زيباي شيراز ...
همه اين ها انجام نمي شد مگر با كمك جوانان متخصص و تحصيل كرده ايي كه از طريق پنج آزمون رسمي  جذب مجموعه خدوم و پر افتخار شهرداري شيراز شدند و البته بسياري از نيروهاي سابق به صورت حجمي و براي پروژه هاي خاص به كار گرفته شدند كه مديريت جديد با توجه به تعطيلي يا نيمه تعطيل بودن بسياري از پروژه هاي عمراني مي تواند ادامه قرارداد آنها را تمديد نكند .
ليكن جنابعالي بفرماييد نيروهايي كه از احزاب مختلف سياسي به بدنه شهرداري تحميل كرديد به چه منظور و با چه مكانيزمي بوده است ؟


کد مطلب: 20364

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20364/نکاتی-پیرامون-گزارش-شهردار-شیراز-صحن-علنی-شورا

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir