۰
plusresetminus
در هفته شانزدهم رقابت ها و پس از تغییراتی؛

جان تازه تیم فوتبال بانوان فارس

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۵
فصل جاری لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در حالی آغاز شد که استان فارس با وجود داشتن یک سهمیه، حضورش تا دقایق پایانی در حاله ای از ابهام بود که علت آن را مشکلات مالی و نبود اسپانسر عنوان کردند.
جان تازه تیم فوتبال بانوان فارس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ؛ فصل جاری لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در حالی آغاز شد که استان فارس با وجود داشتن یک سهمیه، حضورش تا دقایق پایانی در حاله ای از ابهام بود که علت آن را مشکلات مالی و نبود اسپانسر عنوان کردند.
تیم استان فارس با عنوان خلیج فارس به دلیل مشکلات ادامه دار مالی نتوانسته بود بازیکنان مطرح و باتجربه ای را جذب کند، با تکیه بر بازیکنان جوان، کم تجربه و عموما بومی خود راهی مسابقات شد و در نیم فصل اول رقابت ها در یازده مسابقه خود، هیچ بردی را تجربه نکرد تا اوضاع تیم بسیار بحرانی قلمداد شود.
بحران اقتصادی این تیم در نیم فصل دوم حتی با شدت بیشتر ادامه یافت تا جایی که تیم فوتبال بانوان خلیج فارس در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور از روبرویی با تیم فوتبال شهرداری بم، تیم صدرنشین لیگ به دلیل مشکلات مالی انصراف دهد.
در راستای کاهش مشکلات و دغدغه های تیم فوتبال بانوان فارس به ویژه در مسائل اقتصادی رایزنی هایی با باشگاه زاگرس شیراز صورت گرفت که طی این تفاهم، زین پس تیم فوتبال بانوان فارس با عنوان زاگرس شیراز در مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به ادامه رقابت خود با حریفان خواهد پرداخت.
پس از این تغییرات، تیم بانوان زاگرس شیراز شب گذشته در ساعت 20:30 در بوشهر به مصاف تیم پارس جنوبی، تیم نهم جدول رقابت ها رفت که موفق شد با تک گل غزال محمدی در دقیقه 65 از سد این تیم بگذرد و اولین پیروزی و سه امیتاز شیرین را برای بانوان استان فارس در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال به ارمغان بیاورد.
بدین ترتیب تیم فوتبال بانوان زاگرس شیراز که تا پیش از این مسابقه با سه تساوی و کسب تنها سه امیتاز در قعر جدول رقابت ها بود، توانست 6 امتیازی شده و با دو پله صعود به رده دهم جدول رقابت ها برسد.
قابل ذکر است که به گفته پاکدل؛ سرمربی تیم فوتبال بانوان زاگرس شیراز، غزال محمدی با وجود مصدومیت خود را به این مسابقه رساند و با عملکرد ضعیف داور، دو پنالتی برای این تیم گرفته نشد تا شکست میزبان سنگین نشود.
تغییر نام و اضافه شدن اسپانسر جدید به تیم فوتبال بانوان فارس به نظر مثمرثمر بوده و در گام اول توانسته شکی خوبی را به تیم وارد نماید.
در ادامه انتظار می رود که با وجود اسپانسر جدید، بازیکنان و مجموعه تیم فوتبال بانوان زاگرس شیراز دغدغه ای جز فوتبال نداشته باشند و با وجود گذشت 16 هفته از مسابقات و کسب تجربه، مابقی امتیازهای موجود تا پایان رقابت ها را تا جای ممکن به دست آورده تا خیال آن ها و مردم استان فارس از عدم سقوط به لیگ پایین تر راحت شود.
لیگ برتر فوتبال بانوان کشور فصل 97-98 با حضور 12 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که تا هفته شانزدهم تیم های شهرداری بم، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان به ترتیب رده های اول تا سوم این رقابت ها قرار دارند و تیم بانوان زاگرس شیراز نیز با 6 امتیاز در رده دهم این جدول جای گرفته است.

گزارش از محمد صادقی
شیرازه

 
کد مطلب : ۲۰۳۷۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما