۰
plusresetminus

امنيت كشور زبانزد عام و خاص است

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۳
فرمانده انتظامي استان گفت: سربازان جمهوري اسلامي ايران امنيتي را در كشور ايجاد كرده اند كه زبانزد عام و خاص است.
امنيت كشور زبانزد عام و خاص است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ؛ سردار "احمد علي گودرزي" در جلسه پرسش و پاسخ با جمعي از كاركنان وظيفه فرماندهي انتظامي استان فارس، افزود: با وجود دسيسه هاي دشمنان و ايجاد نا امني در منطقه، ايران در همه ابعاد امن ترين كشور منطقه است.
وي با اشاره به تفاوت هاي سرباز جمهوري اسلامي ايران با ساير سربازان دنيا، گفت: داشتن اعتقادات محكم و ولايت پذيري از ويژگي هاي مهمي است كه سربازان جمهوري اسلامي ايران را از ساير سربازها متمايز كرده است.
فرمانده انتظامي فارس تصريح كرد: اگر امروز مردم ما در سايه امنيت زندگي مي كنند، مرهون تلاش متوليان ايجاد امنيت به ويژه سربازان است كه در راستاي آسايش و آرامش مردم خدمت مي كنند.
سردار گودرزي از سربازان جمهوري اسلامي ايران به عنوان نجيب ترين سربازان دنيا ياد كرد و گفت: خدمت كردن به مردم در طول دوران مقدس سربازي كه بدون توقع و مزد و پاداش در بهترين دوران زندگي انجام مي شود، عين عبادت است.
فرمانده انتظامي استان فارس به در پيش بودن 3 خرداد سالروز آزاد سازي خرمشهر، اشاره كرد و گفت: رزمندگان اسلام در آن زمان با از خود گذشتگي و طي چندين عمليات همانند شير بر لشكر قادسيه عراق غريدند و رمز شكست ناپذيري آنان ايمان بود.
وي سربازان را به رعايت نظم، ادب، اخلاق حسنه و رفتار نرم با مردم سفارش كرد و از آنان به دليل تلاش در راستاي ايجاد نظم و امنيت در جامعه تقدير و تشكر كرد.
شايان ذكر است، در پايان اين مراسم، سربازان مشكلات، درخواست ها و سوالات خود را مطرح و توسط سردار گودرزي دستورات لازم جهت رسيدگي به آنها صادر شد.
 
کد مطلب : ۲۰۳۹۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما