کسب رتبه برتر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی فارس

31 ارديبهشت 1398 ساعت 12:51

عنوان روابط عمومی برتر در بخش خبرگزاریها در بین ادارات وابسته به جهاد کشاورزی استان فارس به روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخيزداري فارس اختصاص یافت.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ؛ دكتر شهرام منتصری مدیر کل منابع طبیعی فارس با اشاره به  کسب مقام برتر و دریافت لوح تقدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی فارس در بخش اطلاع‌رسانی رسانه های جمعی و خبرگزاری ها در مجموعه های گسترده سازمان کشاورزی استان افزود: بر اساس سنجش و ارزیابی های صورت گرفته در سال 97 ،روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس حائز رتبه برتر شاخص های خبری در بین ادارات زیرمجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان شد.
مدیر کل منابع طبیعی فارس افزود: انتخاب روابط عمومی اداره کل به عنوان روابط عمومی برتر در بخش خبرگزاری ها در راستای ارتباط و تعامل گسترده با رسانه های جمعی و اطلاع رسانی به موقع اخبار و گزارش فعالیت ها محقق شده است.
وی در ادامه با اشاره به رسالت خطیر روابط عمومی منابع طبیعی استان به عنوان کنشگران اصلی ترویج فرهنگ حفاظت از منابع ارزشمند ملی افزود: این مهم جز با عشق و انگیزه و تلاش روز افزون تلاشگران عرصه روابط عمومی محقق نشده است.
منتصری درادامه ضمن تاکید بر تعامل ویژه با مردم ،بهره برداران و جوامع محلی در حفاظت و حراست هرچه بهتراز اراضی ملی افزود: انجام این امر مستلزم کمک و همیاری دستگاه های اجرایی ،مردم و تشکلهای مردم نهاد و تعامل بیش از پیش آنان با مجموعه منابع طبیعی است.
حمید سلیمانی مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی فارس نیز با اشاره به دستاورد بزرگ روابط عمومی منابع طبیعی فارس و کسب عنوان برتر در بین ادارات زیرمجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: کسب این رتبه‌ مرهون تلاش و زحمات شبانه روزی همکاران روابط عمومی در یکسال اخیر و تعامل مديريت  و معاونتهای بخش های مختلف اداره کل منابع طبیعی فارس است که امیدوارم با حمایت همه‌جانبه مسئولان در استمرار این حرکت، شاهد موفقیت‌های پیاپی و چشمگیری در حوزه روابط عمومی منابع طبیعی فارس باشیم.
سلیمانی با اشاره به عناوین برتر روابط عمومی اداره کل در سومین جشنواره آثار برتر روابط عمومی ادارات منابع طبیعی کشور در "تولید کلیپ" و نیز دریافت لوح سپاس وتقدیر در کسب عنوان نخست " تولیدات تلویزیونی و رایویی" کشور طی دوسال اخیر افزود: با همکاری رسانه‌های گروهی در سال‌ گذشته 412 عنوان خبر از این اداره کل و مدیریت شهرستانهای تابعه به رسانه‌ها ، خبرگزاریها و جراید استانی و ملی ارسال و انعکاس یافته است.
مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی فارس انجام پوشش خبری مراسمات ،همایش ها ،جشنواره ها، گردهمایی ها، برگزاری مصاحبه مطبوع ،برپایی نشستهای خبری با اصحاب رسانه، خبرنگاران و گزارشگران جهت تهیه خبر و گزارشات حوزه منابع طبیعی، تهیه بولتن و بریده جراید، تهیه و تولید اخبار و گزارش بصورت ماهیانه در خبرنامه داخلی "پیام طبیعت"سازمان جنگلها،مراتع و آبخیزداری کشور و نیز انتشار گزارش عملکرد اداره کل به سازمان را از مهمترین فعالیتهای روابط عمومی در سال گذشته برشمرد.
سلیمانی ضمن قدردانی از همکاری رسانه‌های استانی و سراسری در امر اطلاع رسانی و پوشش خبری بخش های مختلف اظهار امیدوری کرد:با هماهنگی های بیشتر با رسانه های گروهی استان شاهد تحولات مثبت  حوزه روابط عمومی در دفاع از حقوق بیت المال و حفاظت از اراضی ارزشمند طبیعی استان باشیم.


کد مطلب: 20411

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20411/کسب-رتبه-برتر-روابط-عمومی-اداره-کل-منابع-طبیعی-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir