۰
plusresetminus

آیت الله کلانتری مجازات مقصران احتمالی سیل اخیر شیراز راخواستارشد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۴
مجموعه قضایی استان با تلاش مضاعف و پیگیری هر چه بیشتر، مبارزه بی امان و قاطع با مفسدان اقتصادی وفرهنگی را ادامه دهد وبا ناامن کردن فضا برای تبه کاران، امنیت همه جانبه را برای شهروندان عزیز فراهم آورد .
آیت الله کلانتری مجازات مقصران احتمالی سیل اخیر شیراز راخواستارشد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ؛ آیت الله علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در نامه ای خطاب به حجت الاسلام والمسلمین موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس حضور فعال و خلّاق وی در این مسند خطیر را منشا تحول و تحرک هر چه بیشتر در عرصه قضا دانست و خواستار رسیدگی به مشکلات عدیده مردم شریف استان فارس شد.

وی افزود: از خواسته های مهم و به حق در حال حاضر، تسریع در رسیدگی قاطع و شفاف به پرونده سیل اخیر شیراز و مجازات مقصران احتمالی آن است.

رئیس جامعه اساتید حوزه های علمیه فارس تصریح کرد: جان باختن بیش از بیست نفر از هموطنان عزیز، حادثه کوچکی نیست که بتوان از کنار آن گذشت و امیدواریم با اقدام قاطع و عادلانه در این زمینه، موجبات دلگرمی و اعتماد هرچه بیشتر مردم به دستگاه قضایی کشور فراهم آید.

آیت الله کلانتری با اینکه رجاء واثق دارم که اقشار گوناگون جامعه به خصوص علما و روحانیون که همواره ملجأ و پناهگاه مردم به ویژه قشر ضعیف وآسیب پذیر جامعه بوده اند, ضمن دعا برای موفقیت حضرتعالی و همکاران محترمتان، انتظار دارند با مظاهر فساد و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی استان برخورد قاطع صورت پذیرد.
کد مطلب : ۲۰۴۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما