۰
plusresetminus

برنج بخرید تا شکر بدهم

تاریخ انتشاريکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۸
فروشنده‌ای که در ازای فروش هر مقدار شکر تنظیم بازار، فروشگاه‌ها را مجبور به خرید همان مقدار برنج می‌کرد توسط بازرسان سازمان صمت شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
برنج بخرید تا شکر بدهم
به گزارش حافظ خبر، معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت فارس اظهار داشت: با شکایت یکی از فروشگاه‌های سطح شهر شیراز در رابطه با فروش اجباری برنج توسط یکی از عاملین توزیع شکر تنظیم بازار، بازرسان بررسی موضوع را در دستور کار خود قراردادند.
محمدابراهیم صداقت افزود: با بازرسی از واحد مربوطه و بررسی موضوع مشخص شد این واحد در ازای فروش هر مقدار شکر تنظیم بازار، فروشگاه‌ها را مجبور به خرید همان مقدار برنج با برند غیر معروف و ناشناخته کرده است.
معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: با اثبات این امر، پرونده تخلف فروش اجباری 3 هزار و 500 کیلو برنج به ارزش 257 میلیون و 250 هزار ریال برای این عامل توزیع تشکیل و برای صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
صداقت تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند موارد را از طریق سامانه 124 ستاد خبری سازمان صمت و یا تلفن 32340000 ستاد خبری اتاق اصناف اطلاع دهند تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.
فارس
کد مطلب : ۲۰۴۴۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما