همه گرایش ها، زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

5 خرداد 1398 ساعت 12:36

استاندار فارس، از همه مجموعه ها، دستگاه ها، احزاب و گروه های سیاسی خواست که با بهره گیری از ظرفیت و توان خود، شرایط را برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفندماه امسال فراهم کنند.


به گزارش حافظ خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس یکشنبه عنایت الله رحیمی در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان فارس در شیراز، برگزاری این انتخابات را بهار تشکل ها، احزاب و نیروهای نخبه مردمی دانست و از اعضای شورای اسلامی استان هم خواست که در فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مشارکت کنند.
او ادامه داد: قطعا مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن تداوم امنیت کشور و موثر در قضاوت سایرین در فضای بین المللی است.
وی بیان کرد: از آنجا که رفع بسیاری از موانع و مشکلات نیازمند اصلاح یا حذف برخی قوانین و وضع قوانین جدید است،  برگزاری هرچه پربارتر انتخابات مجلس شورای اسلامی گامی موثر برای تحقق این مهم خواهد بود.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و  انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان، دوم اسفند 98 در کشور برگزار می شود.

** کمیته کاری در شورای اسلامی استان تشکیل شود
استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، خواستار تشکیل کمیته کاری سه تا پنج نفره در شورای اسلامی این استان شد و افزود: تشکیل این کمیته و برقراری ارتباط مستمر آن با مدیریت ارشد استان نقش موثری در خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مردم خواهد داشت.
رحیمی، بر لزوم بهره گیری از نظرات مشورتی اعضای شورای استان هم تاکید و بیان کرد: بی شک این نظرها و تجربه ها به اجرای هر چه بهتر  تصمیم های مدیران  استان کمک خواهد کرد.
وی، با اشاره به مواجهه کشور با شرایط و تنگناهای خاص اقتصادی و معیشتی، دلایل متعددی را در ایجاد این شرایط دخیل دانست و ادامه داد: اینکه در چنین شرایطی عده ای هم در تلاشند تا دولت را تنها مقصر این وضعیت جلوه دهند اقدامی غیر منصفانه است.
استاندار فارس، همچنین از اعضای شورای استان خواست که با تنویر افکار عمومی به تشریح این موضوع بپردازند که هرگونه ایجاد تغییر در مدیریت ها در استان صرفا به منظور بهبود شرایط است.


کد مطلب: 20450

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20450/همه-گرایش-زمینه-مشارکت-حداکثری-مردم-انتخابات-فراهم-کنند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir