۱
plusresetminus

امام جمعه کازرون به قتل رسید+ بیوگرافی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۹
بامداد امروز امام جمعه "كازرون" توسط شخصي به وسيله سلاح سرد به قتل رسيد.
امام جمعه کازرون به قتل رسید+ بیوگرافی
به گزارش حافظ خبر، فرمانده انتظامي استان فارس در اين خصوص گفت: در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 در ساعت 3 و 30 دقيقه بامداد امروز (8 خرداد ماه) مبني بر چاقوخوردگي امام جمعه شهرستان كازرون، بلافاصله مأموران انتظامي در محل حادثه حاضر شدند.
سردار "احمد علي گودرزي" ادامه داد: در بررسي هاي اوليه مشخص شد حجت الاسلام و المسلمين "محمد خرسند" امام جمعه اين شهرستان توسط شخصي با هويت و مشخصات معلوم در مقابل منزل خود به وسيله سلاح سرد (چاقو) از ناحيه شكم مجروح و ضارب متواري گرديده است.
وي ادامه داد: مصدوم بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بيمارستان انتقال داده شد كه به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد .
فرمانده انتظامي استان فارس در پايان گفت: تلاش براي دستگيري قاتل فراري به صورت ويژه در دستور كار قرار دارد.

وی پس از بازگشت از مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در جلوی خانه خود با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

طبق شنیده ها  قاتل امام جمعه کازرون فردی بوده که با لباس تعزیه در مقابل خانه خرسند، منتظر بازگشت او مانده و بعد از اصرار به گرفتن عکس، با چاقو به سینه حجت الاسلام خرسند، ضربه زده است.
به گزارش حافظ خبر، قاتل امام جمعه فقید کازرون، فردی چهل ساله بوده که به شغل عکاسی و فیلمبرداری اشتغال داشته است.

به گزارش حافظ خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند تحصیلات دوره ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در شهرستان کازرون گذرانده و پس از آن به واسطه‌ علاقه‌ای که از کودکی به روحانیت داشت، در مهرماه سال 1364 وارد حوزه علمیه کازرون شد. 

دروس سطح را در حوزه علمیه کازرون از محضر حضرات آیات ایمانی و بنیادی و حضرات حجج اسلام والمسلمین حمیدی، کرمانی و هدایتی گذراند و بعد از عزیمت به قم درس کفایه را نزد حضرات حجج الاسلام والمسلمین محمد جواد فاضل لنکرانی و مرحوم فاضل هرندی خواند. در مقطع درس خارج از محضر حضرت آیات عظام مکارم شیرازی، جعفر سبحانی و نوری همدانی و حضرت آیت‌الله حاج شیخ محسن فقیهی کسب فیض کرد. 

مرحوم خرسند از سال 1362 در حالی که در کلاس اول دبیرستان مشغول به تحصیل بود، به جبهه اعزام شد و تا پایان جنگ به صورت متناوب در جبهه حضور داشت. وی 3 مرتبه مجروح شد و دارای20 درصد جانبازی بود.

وی در دهه 80 امام جمعه شهرستان کازرون شد. حجت‌الاسلام خرسند یکی از امامان جمعه پرکار فارس بود که در بیان مواضع خود در موضوعات شهرستانی، استانی و کشوری از صراحت لهجه برخوردار بود. 

وی همچنین در فعالیت‌های سیاسی نیز فعال بود و در سال 91 مجددا عضو شورای مرکزی حزب موتلفه شد. 
 
کد مطلب : ۲۰۴۶۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما