۰
plusresetminus

قاتل امام جمعه کازرون شناسایی و دستگیر شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: قاتل امام جمعه کازرون شناسایی و دستگیر شد.
قاتل امام جمعه کازرون شناسایی و دستگیر شد
به گزارش حافظ خبر، سردار احمدعلی گودرزی از شناسایی و دستگیری قاتل امام جمعه کازرون خبر داد. 
فرمانده انتظامی فارس گفت: در پی به قتل رسیدن حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه شهرستان کازرون و متواری شدن ضارب، عملیات شناسایی و دستگیری قاتل از همان دقایق اولیه وقوع قتل، به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: پس از گذشت تنها چند ساعت از وقوع قتل، عامل این جنایت به نام "ح - د " 47 ساله ساعت 12 ظهر امروز 8 خرداد ماه طی یک عملیات منسجم پلیسی در مخفیگاهش در شهرستان کازرون شناسایی و با انجام یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس درباره علت و انگیزه قاتل از وقوع قتل در دست بررسی است.

به گزارش حافظ خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند تحصیلات دوره ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در شهرستان کازرون گذرانده و پس از آن به واسطه‌ علاقه‌ای که از کودکی به روحانیت داشت، در مهرماه سال 1364 وارد حوزه علمیه کازرون شد. 

دروس سطح را در حوزه علمیه کازرون از محضر حضرات آیات ایمانی و بنیادی و حضرات حجج اسلام والمسلمین حمیدی، کرمانی و هدایتی گذراند و بعد از عزیمت به قم درس کفایه را نزد حضرات حجج الاسلام والمسلمین محمد جواد فاضل لنکرانی و مرحوم فاضل هرندی خواند. در مقطع درس خارج از محضر حضرت آیات عظام مکارم شیرازی، جعفر سبحانی و نوری همدانی و حضرت آیت‌الله حاج شیخ محسن فقیهی کسب فیض کرد. 

مرحوم خرسند از سال 1362 در حالی که در کلاس اول دبیرستان مشغول به تحصیل بود، به جبهه اعزام شد و تا پایان جنگ به صورت متناوب در جبهه حضور داشت. وی 3 مرتبه مجروح شد و دارای20 درصد جانبازی بود.

وی در دهه 80 امام جمعه شهرستان کازرون شد. حجت‌الاسلام خرسند یکی از امامان جمعه پرکار فارس بود که در بیان مواضع خود در موضوعات شهرستانی، استانی و کشوری از صراحت لهجه برخوردار بود. 

وی همچنین در فعالیت‌های سیاسی نیز فعال بود و در سال 91 مجددا عضو شورای مرکزی حزب موتلفه شد.
کد مطلب : ۲۰۴۷۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما