۰
plusresetminus

اولین دوره مسابقات جام رمضان فوتسال احزاب برگزار شد

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۱
اولین دوره مسابقات جام رمضان فوتسال مرودشت برگزار شد که در آن به ترتیب تیم های خانه کارگر، ندای ایرانیان و اراده ملت به مقام اول تا سوم رسیدند.
اولین دوره مسابقات جام رمضان فوتسال احزاب  برگزار شد
به گزارش حافظ خبر، مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات فوتسال احزاب اصلاح طلب شهرستان مرودشت ( جام رمضان ) برگزار شد .                                
در این مراسم که با حضور رهام پیکری فرماندار شهرستان مرودشت و میرزائی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و کشاورز رئیس اداره ورزش و جوانان  و برخی دبیران احزاب سیاسی مرودشت برگزار شد حاضران در سالن به تماشای نسابقه نهایی دو تیم خانه کارگر و حزب اراده ملت ایران نشستند که این بازی با نتیجه مساوی ۴ بر ۴ به پایان رسید.                                        
بازی دوم بین دو تیم حزب ندای ایرانیان و حزب اتحاد ملت به دلیل عدم حضور بازیکنان تیم اتحاد با نتیجه ۳ بر صفر به نفع تیم ندای ایرانیان اعلام شد و جدول مسابقات را تغییر داد.
مراسم اهدای تندیس و اهدای نشان یادبود مسابقات به بازیکنان با حضور فرماندار مرودشت انجام شد.
این مسابقات به همت حزب اراده ملت ایران شعبه شهرستان مرودشت در سالن شهدای ورزشکار اداره ورزش و جوانان برگزار گردید و حامی مالی برگزاری مسابقات فوتسال احزاب اصلاح طلب شهرستان مرودشت آقای حاج حسین زارع عضو هیات اجرائی حاما در مرودشت بودند .

اسفندیار دهقان ناصر آبادی، دبیر حزب اراده ملت ایران شعبه مرودشت و مسئول برگزاری جام رمضان احزاب در پایان این مراسم گفت: لازم میدانم از حضور و همراهی و حمایت مهندس پیکری فرماندار محترم شهرستان و جناب آقای میرزائی معاون محترم سیاسی فرمانداری مرودشت و همچنین از حمایت جناب آقای کشاورز رئیس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان ، دبیران محترم و اعضای شورای مرکزی احزاب اصلاح طلب فعال در شهرستان بازیکنان و کادر داوری و کادر پزشکی حاضر در مسابقات  که طی ایام برگزاری مسابقات فوتسال احزاب سیاسی  یاری رسان ما بودند تقدیر و تشکر نمایم.
وی همچنین متذکر شد: همچنین از حامیان مالی این دور از مسابقات جناب آقای حاج حسین زارع عضو محترم شورای اجرائی حزب اراده ملت ایران و جناب آقای دکتر بهادر مقدس از نیروهای خوشنام و با سابقه اصلاحات که با بزرگ منشی خود از برگزاری جام فوتسال رمضان مرودشت ویژه احزاب سیاسی اصلاح طلب حمایت نمودند تقدیر و تشکر ویژه می نمایم  و توفیق روزافزون برای این عزیزان  از درگاه پروردگار متعال مسئلت می نمایم.
به گزارش حافظ خبر،  تیم خانه کارگر با ۷ امتیاز در جایگاه اول و تیم حزب ندای ایرانیان با ۶ امتیاز در جایگاه دوم و تیم حزب اراده نلت ایران با ۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند. همچنین کاپ اخلاق این دور از مسابقات به تیم حزب اتحاد ملت اهدا گردید.                                
 
کد مطلب : ۲۰۴۹۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما