اولین دوره مسابقات جام رمضان فوتسال احزاب برگزار شد

12 خرداد 1398 ساعت 8:11

اولین دوره مسابقات جام رمضان فوتسال مرودشت برگزار شد که در آن به ترتیب تیم های خانه کارگر، ندای ایرانیان و اراده ملت به مقام اول تا سوم رسیدند.


به گزارش حافظ خبر، مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات فوتسال احزاب اصلاح طلب شهرستان مرودشت ( جام رمضان ) برگزار شد .                                
در این مراسم که با حضور رهام پیکری فرماندار شهرستان مرودشت و میرزائی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و کشاورز رئیس اداره ورزش و جوانان  و برخی دبیران احزاب سیاسی مرودشت برگزار شد حاضران در سالن به تماشای نسابقه نهایی دو تیم خانه کارگر و حزب اراده ملت ایران نشستند که این بازی با نتیجه مساوی ۴ بر ۴ به پایان رسید.                                        
بازی دوم بین دو تیم حزب ندای ایرانیان و حزب اتحاد ملت به دلیل عدم حضور بازیکنان تیم اتحاد با نتیجه ۳ بر صفر به نفع تیم ندای ایرانیان اعلام شد و جدول مسابقات را تغییر داد.
مراسم اهدای تندیس و اهدای نشان یادبود مسابقات به بازیکنان با حضور فرماندار مرودشت انجام شد.
این مسابقات به همت حزب اراده ملت ایران شعبه شهرستان مرودشت در سالن شهدای ورزشکار اداره ورزش و جوانان برگزار گردید و حامی مالی برگزاری مسابقات فوتسال احزاب اصلاح طلب شهرستان مرودشت آقای حاج حسین زارع عضو هیات اجرائی حاما در مرودشت بودند .

اسفندیار دهقان ناصر آبادی، دبیر حزب اراده ملت ایران شعبه مرودشت و مسئول برگزاری جام رمضان احزاب در پایان این مراسم گفت: لازم میدانم از حضور و همراهی و حمایت مهندس پیکری فرماندار محترم شهرستان و جناب آقای میرزائی معاون محترم سیاسی فرمانداری مرودشت و همچنین از حمایت جناب آقای کشاورز رئیس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان ، دبیران محترم و اعضای شورای مرکزی احزاب اصلاح طلب فعال در شهرستان بازیکنان و کادر داوری و کادر پزشکی حاضر در مسابقات  که طی ایام برگزاری مسابقات فوتسال احزاب سیاسی  یاری رسان ما بودند تقدیر و تشکر نمایم.
وی همچنین متذکر شد: همچنین از حامیان مالی این دور از مسابقات جناب آقای حاج حسین زارع عضو محترم شورای اجرائی حزب اراده ملت ایران و جناب آقای دکتر بهادر مقدس از نیروهای خوشنام و با سابقه اصلاحات که با بزرگ منشی خود از برگزاری جام فوتسال رمضان مرودشت ویژه احزاب سیاسی اصلاح طلب حمایت نمودند تقدیر و تشکر ویژه می نمایم  و توفیق روزافزون برای این عزیزان  از درگاه پروردگار متعال مسئلت می نمایم.
به گزارش حافظ خبر،  تیم خانه کارگر با ۷ امتیاز در جایگاه اول و تیم حزب ندای ایرانیان با ۶ امتیاز در جایگاه دوم و تیم حزب اراده نلت ایران با ۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند. همچنین کاپ اخلاق این دور از مسابقات به تیم حزب اتحاد ملت اهدا گردید.                                
 


کد مطلب: 20499

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20499/اولین-دوره-مسابقات-جام-رمضان-فوتسال-احزاب-برگزار

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir