۰
plusresetminus

برخورد با جرايم خشن از اولويت هاي اصلي پليس فارس است

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۱
فرمانده انتظامي استان فارس با هشدار به مخلان نظم و امنيت عمومي در جامعه، گفت: برخورد با جرايم خشن از اولويت هاي اصلي پليس فارس است.
برخورد با جرايم خشن از اولويت هاي اصلي پليس فارس است
به گزارش حافظ خبر، سردار "احمد علي گودرزي" در برنامه زنده تلويزيوني صدا و سيماي مركز فارس، با اشاره به شهادت امام جمعه شهرستان "كازرون"،  بيان كرد: حجت الاسلام و المسلمین "محمد خرسند" فردی ولایتمدار، آرمان گرا، انقلابی، مدافع ارزش های انقلاب اسلامی، رزمنده و جانباز دفاع مقدس و اندیشمندی سخنور و دارای حسن خلق بود که همواره در کنار مردم و با مشکلات مردم زندگی می کرد.
وي با بيان اينكه مردم ولایتمدار شهرستان کازرون از خدمات اين عالم مجاهد رضایت داشته و بهره مندی فراوانی برده اند، افزود: ايشان تعامل بسیار خوبی با مسئولان سازمان ها و نهادها و به ویژه نیروی انتظامی داشت.
فرمانده انتظامي استان فارس در خصوص نحوه دستگيري قاتل امام جمعه شهرستان كازرون، گفت: با توجه به اهمیت موضوع، اینجانب شخصا به محل حادثه اعزام و با تشكيل چندين تيم عملياتي، هدایت و نظارت و تقسیم بندی نیروها در مکان هایی که با رصد اطلاعاتی شناسایی شده بود، در نهایت در کمتر از 4 ساعت قاتل شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد.
سردار گودرزي گفت: نیروی انتظامی به عنوان ضابط دستگاه قضایی با هیچ مجرمی مماشات نخواهد داشت و همواره در جهت تقویت احساس امنیت اقدامات بایسته را انجام می دهد و این امر نیز با حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی، اعضای شورای تأمین و به ویژه مردم عزیز و ولایتمدار استان محقق شده است.
وي گفت: قطعا" دستگاه قضایی در کمترین زمان ممکن به پرونده این قاتل رسیدگی خواهد کرد و ابعاد مختلف این پرونده در تحقیقات تکمیلی از طریق مقام قضایی روشن و مجرم به سزای اعمال خود خواهد رسید.
فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه دستگیری این قاتل بازتاب های وسیع و گسترده ای در رسانه ها داشت، گفت: لازم می دانم به سهم خودم از رسانه ها به ویژه صدا و سیما ، جراید و خبرگزاری ها یی که با پوشش مناسب این موضوع، احساس امنیت را تقویت کردند، تقدیر و تشکر نمایم.
سردار گودرزي گفت: همچنین از مردم عزیز و ولایتمدار شهرستان کازرون به دلیل صبر و حوصله ای که در رابطه با این موضوع به خرج دادند تا عوامل انتظامی بتوانند در کمترین زمان ممکن اقدامات خود را انجام دهند، نیز کمال تقدیر و تشکر را دارم.
 
کد مطلب : ۲۰۵۰۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما