۰
plusresetminus
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در دیدار با مسئولان روزنامه‌های محلی استان :

بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها هنر مدیران است/پیگیری مطالبات و رفع مشکلات روزنامه های محلی استان در دستور کار است

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۶
عبدالرضا قاسم‌پور در دیدار با مسئولان روزنامه‌های محلی استان فارس به بررسی مطالبات و مشکلات این رسانه‌ها پرداخت.
بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها هنر مدیران است/پیگیری مطالبات و رفع مشکلات روزنامه های محلی استان در دستور کار است
به گزارش حافظ خبر، قاسم پور با بیان اینکه محور فعالیت رسانه‌ها فرهنگی است، عنوان کرد: اما در حقیقت رسانه‌ها به عنوان حلقه واسط مردم و مسئولان با انعکاس مشکلات و همچنین آگاه سازی جامعه در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، عمرانی ودر توسعه استان نقش آفرینی می‌کنند.
 
وی با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی جامعه و مشکلاتی که از سوی دشمنان ایجاد شده است، تقویت امید و نشاط را زمینه ساز گذر از مشکلات دانست و بر نقش و جایگاه رسانه ها در این امر تاکید کرد.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: بی شک امیدآفرینی در جامعه نه تنها زمینه ساز رونق اقتصادی است بلکه امنیت و آرامش استان را تقویت خواهد کرد.
 
 
قاسم‌پور با تاکید بر اینکه بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها هنر مدیران است، خاطرنشان کرد: آنچه مسئولان در راستای خدمت‌رسانی به مردم‌انجام می‌دهند در صورت انعکاس از سوی رسانه ها موثر خواهد بود؛ بنابراین مدیرانی که ارتباط مناسبی با رسانه ها نداشته و نسبت به مشکلات آنها بی تفاوت باشند عملکرد موفقی نخواهند داشت.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با تاکید بر اینکه پیگیری مطالبات و رسیدگی به مشکلات رسانه ها به خصوص‌رسانه‌های مکتوب که امروز با مشکلات متعددی رو به رو هستند مورد تاکید مجموعه مدیریت ارشد استان و استاندار فارس است.
 
وی از رسانه ها خواست با ارائه صادقانه و شفاف مطالب و ارائه راهکارها و انتقادات منصفانه به وحدت، آرامش و توسعه استان کمک کنند.
عباس باباخانی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس نیز در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت رسانه ها در توسعه استان ، همکاری و همراهی مجموعه روابط عمومی استانداری فارس و رسانه های مکتوب و برخط را مناسب ارزیابی کرد و افزود: همواره پیگیر رفع مشکلات رسانه ها هستیم و تا کنون نیز اقداماتی جهت ایجاد رفاه جامعه رسانه ای استان در دستور کار قرار داده ایم.
 
وی از مسئولان روزنامه های محلی خواست همچون گذشته در کنار مجموعه مدیریت استان انعکاس دهنده اخبار و اقداماتی باشند که در راستای خدمت رسانی به مردم انجام می شود.
کد مطلب : ۲۰۵۷۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما