۰
plusresetminus

تکمیل بخشی از بزرگراه شیراز اهواز تا سال 99

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۸
مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس با بیان اینکه بخش عمده‌ای از بزرگراه شیراز اهواز، اجرا شده و قسمت‌هایی نیز زیربار ترافیک جاده‌ای قرار دارد، گفت: تلاش برای اینکه بخش فارس بزرگراه تا سال 99 تکمیل شود، ادامه دارد.
تکمیل بخشی از بزرگراه شیراز اهواز تا سال 99
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ؛ فیروز تکاور چهارشنبه 22 خرداد در حاشیه بازدید از مسیرهای در حال اجرای بزرگراه شیراز به اهواز، به خبرنگاران گفت: این بزرگراه در محدوده مدیریت سه استان فارس، کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان قرار دارد.تکاور با بیان اینکه مسیر کل بزرگراه شیراز اصفهان، حدود 500 کیلومتر است، گفت: 210 کیلومتر از این مسیر در استان فارس قرار دارد .
او خاطرنشان کرد: بخشی از این مسیر 210 کیلومتری به صورت بزرگراه زیر بار ترافیک قرار دارد و بخشی دیگر نیز مراحل احداث را طی می‌کند.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: مسیر شیراز دشت ارژن کامل شده و در حال استفاده و قطعه دشت ارژن تنگ ابوالحیات با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال ساخت است.
تکاور گفت: محور ابوالحیات تا قائمیه و قائمیه تا خومه زار کامل شده و بخش خومه‌زار تا نورآباد نیز با 90 درصد پیشرفت فیزیکی دنبال می‌‍شود و تا پایان مرداد امسال زیر بار ترافیک می‌رود.
مدیر کل راه و شهرسازی همچنین از کامل شدن مسیر نورآباد تا پل فهلیان خبر داد و گفت: از پل فهلیان تا کوپن عملیات ساخت با 30 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است و عملیات اجرایی کوپن تا پل بریم را به زودی آغاز خواهیم کرد.
تکمیل تمام مسیر 500 کیلومتری بزرگراه شیراز- اهواز، نیازمند تکمیل بخش‌های قرار گرفته در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان است.
ایسنا
کد مطلب : ۲۰۶۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
ز
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام بالاخره مسیر اهواز یا مسیر اصفهان ....