۰
plusresetminus

جلسه هفتگی جامعه روحانیت شیراز برگزار شد

تاریخ انتشارجمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۴
جلسه هفتگی جامعه روحانیت شیراز با حضور حضرت آیت الله حاج سید علی اصغر دستغیب رییس جامعه روحانیت شیراز و سایر اعضاء جامعه روحانیت برگزار گردید.
جلسه هفتگی جامعه روحانیت شیراز برگزار شد
به گزارش حافظ خبر؛ جلسه هفتگی جامعه روحانیت شیراز با حضور حضرت آیت الله حاج سید علی اصغر دستغیب رییس جامعه روحانیت شیراز و سایر اعضاء جامعه روحانیت برگزار گردید.

در ابتدای جلسه اعضا پیرامون برخی موارد و هنجارشکنی های موجود در جامعه به خصوص وضعیت نامناسب و هنجارشکنی برخی از کافه های سطح شهر به بحث و تبادل نظر پرداختند و در جهت رفع و برخورد مناسب با اینگونه اقدامات تصمیماتی اتخاذ شد تا از  مبادی مربوطه پیگیری شود.

اعضا جامعه روحانیت شیراز همچنین با تأکید بر لزوم حفظ شعائر اسلامی و همچنین پرهیز از اسراف نسبت به برگزاری برخی مجالس ترحیم در هتل ها و تجمالت و اسراف صورت پذیرفته در این مجالس انتقاداتی را مطرح کردند از مردم مؤمن شیراز خواستند ضمن پرهیز از اسراف و تجمل گرایی در مجالس ختم ، هزینه های مربوطه را کاهش و صرف امور خیریه نمایند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین طاهری دبیر جامعه روحانیت شیراز ضمن اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از مسئولین خواست تمام همت خود را در جهت مرتفع و کم کردن مشکالت معیشتی مردم بکار گمارند.

وی با بیان اینکه مسئولین می بایست قدردان نجابت و صبر مردم مؤمن و همیشه در صحنه ایران اسلامی باشند افزود: مسئولین نباید حضور و صبر ستودنی مردم در صحنه های گوناگون را به نبود مشکلات و سختی در جامعه تعبیر کنند بلکه این رفتار مردم مؤمن و انقلابی کشور که برگرفته از نجابت و دین داری جامعه است در جهت حفظ و پایبندی به نظام و انقلاب است و به همین 
دلیل همه مسئولین موظفند ضمن قدردانی از مردم تمام تلاش و همت خود را درجهت خدمتگذاری و رفع مشکلات  انجام داده و باعمل قدردان مردم باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین علیه الاسلام در ادامه با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا و برخی غرب زده های داخلی مبنی بر شروع دور جدید مذاکره با آمریکا افزود: ما از مذاکره با آمریکا چیزی بدست نیاورده و نخواهیم آورد چرا که دولت آمریکا در جریان مذاکرات قبل نشان داد که قابل اعتماد و درخواست های مکرر و گدایی برای مذاکره با جمهوری اسلامی صرفاً نیست و نخواهد بود نوعی عوام فریبی برای پیروزی مجدد
در انتخابات آینده این کشور است و افرادی هم که از داخل بر طبل مذاکره می کوبند و حل مشکالت معیشتی را به مذاکره گره میزنند نیز درهمین راستا سعی و تلاش میکنند و بدنبال عوام فریبی برای موفقیت در انتخابات مجلس هستند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز همچنین با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب تأکید کردند موضع جامعه روحانیت همان دستور و فرمایش رهبر معظم انقلاب است که فرمود:" نه مذاکره می کنیم و نه جنگ خواهد شد" تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را مقاومت دانسته و هرگونه مذاکره را راهی برای تضعیف محور مقاومت دانستند و این را در سالیان گذشته تجربه کرده ایم که تنها راه پیشرفت فقط مقاومت است نه سازش و مذاکره و اگر در جریان مذاکرات قبل به فرامین مقام معظم رهبری عمل و شروط ابلاغی ایشان تماماً رعایت میشد الان در شرایط بسیار بهتری قرار داشتیم.
وی در پایان با اشاره به مسائل و مشکلات ذکر شده در خصوص هنجار شکنی برخی کافه های سطخ شهر گفت: در اسرع وقت موضوع را از مبادی رسمی و قانونی پیگیری و نتیجه را به اطلاع مردم و اعضاء محترم خواهیم رساند.
کد مطلب : ۲۰۶۰۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما