۰
plusresetminus

بزرگترین زورخانه کشور در فارس ایجاد خواهد شد

تاریخ انتشارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۱
رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان فارس گفت: به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی، عملیات اجرایی بزرگترین زورخانه کشور در شیراز آغاز خواهد شد.
بزرگترین زورخانه کشور در فارس ایجاد خواهد شد
به گزارش حافظ خبر، حسین غرقی به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی گفت: با همکاری بسیار خوب اداره کل ورزش و جوانان، عملیات اجرایی بزرگترین زورخانه کشور و جهان در مجموعه ورزشی پارس شیراز آغاز می شود.وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای هفته فرهنگ پهلوانی، در فارس برنامه ریزی شده است، تجلیل از قهرمانان عرصه ورزش پهلوانی، دیدار با پیشکسوتان، دیدار با خانواده یک ورزشکار شهید، اجرای ورزش زورخانه ای در پارکها و تفرجگاه ها و ... را از مهمترین این برنامه ها اعلام کرد.
غرقی یکی از برنامه ها را فراخوان مقاله و عکس اعلام و خاطرنشان کرد: اگرچه خاستگاه فرهنگ پهلوانی، ورزش زورخانه ای است، اما همه مردم خصوصا ورزشکاران در همه بخش ها می توانند ضمن پرورش فرهنگ پهلوانی در خود و بین اعضای خانواده می توانند زمینه را برای گسترش، این فرهنگ در عرصه های جامعه فراهم کنند.
رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان فارس همچنین از ارتقاء جایگاه این هیئت طی سال های اخیر در کشور خبر داد و گفت: این هیئت اکنون در رتبه سوم کشور قرار دارد.
غرقی از رسانه ها درخواست کرد که نسبت به این رشته توجه ویژه تری داشته و در فرهنگسازی این ورزش و فرهنگ پهلوانی کمک کنند.
 
کد مطلب : ۲۰۶۰۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما