خواستگار ناکام خانواده دختر مورد علاقه را به گلوله بست

26 خرداد 1398 ساعت 14:14

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری فردی در شیراز خبر داد که پس از کشتن دختر مورد علاقه اش، خواهر و مادر وی رانیز کشت.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ؛ سرهنگ کاووس محمدی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل بلافاصله ماموران کلانتری 27 گلستان شهرستان شیراز برای بررسی موضوع سریع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه مطلع شدند پسر جوانی از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنیده است در اقدامی جنون آمیز به درب منزل این دختر مراجعه و جواب رد خواستگار را با شلیک گلوله گرم پاسخ داده است.
سرهنگ محمدی وی با بیان اینکه در این حادثه دلخراش دختر به همراه خواهر و مادرش و قتل رسیده است عنوان داشته: با تلاش ماموران جان برکف نیروی انتظامی استان قاتل متواری در کمتر از ۴ ساعت دستگیر و به مقرر پلیس آگاهی دلالت داده شد.
معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه متهم علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کرد .و افزود : برهم زدن آسایش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و کسانی که در این زمینه عرض اندام کنند با برخورد سخت و شدید پلیس روبه‌رو می‌شوند.


کد مطلب: 20616

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20616/خواستگار-ناکام-خانواده-دختر-مورد-علاقه-گلوله-بست

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir