دیدار سرپرست جدید اداره کل پست استان فارس با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس

26 خرداد 1398 ساعت 14:16

سرپرست جدید اداره کل پست استان فارس با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس دیدار کردند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ؛ در دیداری که مهندس مفتح سرپرست اداره کل پست استان فارس با مهندس سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مدیران مرتبط داشتند چارچوب های همکاری های دوجانبه در استان تبیین گردید.
در این جلسه سهرابی ضمن تبریک انتصاب به جناب مهندس مفتح در مسئولیت جدید ایشان در استان فارس بر توانمندی ها و پتانسیل های بالقوه اداره کل پست استان تاکید و آمادگی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان را جهت هرگونه همکاری در توسعه خدمات و ارتقاء جایگاه پست استان اعلام نمودند. ایشان همچنین به تعامل نزدیک دو اداره کل و تفویض بخشی از اختیارات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به روسای ادارات پست شهرستان های تابعه استان اشاره و خواستار افزایش بیش از پیش همکاریها گردیدند.
مهندس مفتح سرپرست اداره کل پست استان نیز ضمن تشریح برنامه های خود برای ارتقاء جایگاه پست استان خواستار حمایت مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این راستا گردیدند.
لازم به توضیح است که  مهندس مفتح جوانترین مدیر شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد را در رزومه خود  دارند.


کد مطلب: 20617

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20617/دیدار-سرپرست-جدید-اداره-کل-پست-استان-فارس-مدیرکل-ارتباطات-فناوری-اطلاعات

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir