۰
plusresetminus

ثبت‌نام 10 هزار تولید کننده فارسی در سامانه کارت شیر

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۲
معاون بهبودات توليدات دامي سازمان جهاد کشاورزی فارس اعلام کرد که این سازمان در راستاي مديريت شير استان، سامانه كارت شير برای اولین بار در کشور طراحي كرده و تاکنون ١٠ هزار توليد كننده نام خود را در اين سامانه ثبت كرده‌اند .
ثبت‌نام 10 هزار تولید کننده فارسی در سامانه کارت شیر
به گزارش حافظ خبر، سید عبدالله جزایری با بیان اینکه سامانه کارت شیراز برای نخستین بار در فارس طراحی و در حال اجراست که با مشاركت بهره‌برداردان طراحي شده و قابليت رصد روز آمد توليد شير دارد، خاطرنشان کرد: به دنبال استفاده از ابزارهاي ايجاد شده در بخش توليد هستيم تا خدمات بهتري به بهره‌برداران ارائه شود . وی همچنین با بیان اینکه بخش كشاورزي استان صاحب رتبه در كشور است، افزود: فارس دارای رتبه چهارم دام و طيور ایران است .
معاون بهبودات توليدات دامي سازمان جهاد کشاورزی فارس به تولید بیش از 60 هزار تن گوشت قرمز، 610 هزار تن شیرخام، 150 هزار تن گوشت مرغ، 47 هزار تن تخم‌مرغ و هفت هزار تن عسل در فارس اشاره و افزود: فارس به ترتیب با تولید محصولات فوق رتبه‌های اول، چهارم، سوم، سوم و  سوم کشور را به خود اختصاص داده است .
جزایری با تصریح بر اینکه این حجم از تولیدات دامی در استان مي‌طلبد كه در امر مديريت و پايداري توليد گام برداريم، تاکید کرد: نيازمند افزايش سطح بهره‌وري در واحدهاي توليدي هستيم .
وی خاطرنشان کرد: با توسعه نژادهاي پربازده در تلاش براي افزايش اين بهره‌وري هستيم.اکنون شاهد نژاد جديد در بيش از ١٢ هزار رأس از دام‌هاي سنگين فارس هستيم .
معاون بهبودات توليدات دامي سازمان جهاد کشاورزی فارس همچنین به وجود سه زنجیره فعال و مجوزدار تامین گوشت مرغ در استان اشاره و بیان کرد: نزدیک به 70 درصد از زنجیره‌ها دارای مجوز هستند .
جزایری ادامه داد: فارس دارای بزرگترين و اولين زنجيره شتر مرغ كشور و زنجيره توليد ملكه و عسل جنوب کشور است .
كياني، معاون توسعه مديريت و برنامه‌ريزي سازمان جهاد كشاورزي فارس نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه اين سازمان يك سازمان تخصصي و مبتني بر ساختار هدفمند و مديريتي مشاركتي به دليل ماهيت وجودي و عرضه بسيار وسيع است، گفت: به دنبال توانمند سازي كاركنان هستيم که دراین راستا در سال ٩٧ دوره آموزشي و توانمندسازي به طور گسترده انجام شد .
وی با بیان اینکه سال گذشته سازمان جهاد كشاورزي فارس تنها دستگاهي بود كه كانون تربيت و ارزيابي مديران در فارس را راه‌اندازی کرده بود، یادآور شد: در اين كانون استقرار مديريت دانش و جانشين پروري در اولويت قرار دارد .
 
کد مطلب : ۲۰۶۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما