۰
plusresetminus
رئیس هیات دوومیدانی فارس :

دو نیمه ماراتن در شیراز برگزار می شود

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
رئیس هیات دوومیدانی فارس گفت :به مناسبت هفته شیراز دو نیمه ماراتن تیر ماه در شیراز برگزار می گردد.
دو نیمه ماراتن در شیراز برگزار می شود
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس ، سیروس زارع با بیان اینکه دو نیمه ماراتن در شیراز برگزار می گردد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار روابط عمومی گفت : این رویداد کشوری در روز جمعه 14 تیرماه سال جاری به میزبانی هیات دوومیدانی استان در کلان شهر شیراز برگزار می گردد.
رئیس هیات دوومیدانی فارس تصریح کرد : این مسابقه به مناسبت هفته شیراز بوده است که باتوجه به عدم شرایط لازم با تاخیر برگزارمی گردد و بیش از یکصد ورزشکار در این رویداد حضور خواهند داشت .
زارع با بیان اینکه این رویداد در سطح خوبی برگزار خواهد شد اظهار داشت : با همکاری نیروی انتظامی ، پلیس راهور ، شهرداری شیراز ، اوراژانس و اداره کل ورزش و جوانان فارس این رقابت به مسافت 21 کلیومتر در نظر گرفته شده است و از میدان احسان آغاز و در ادامه مسیر دوندگان پل معالی آباد ، بلوار چمران ، زیرگذر دانشجو ، خیابان ارم ، میدان آزادی ، خیابان ابریشمی ، خیابان جمهوری ، دروازه قرآن و چهار راه حافظیه را طی می کنند که در نهایت پایان مسابقه در مقابل آرامگاه حافظیه می باشد .
وی همچنین در انتها خاطر نشان کرد : انشالله در سال آینده یک رقابت دو نیمه ماراتن بین المللی را به میزبانی شیراز برگزار می کنیم .
کد مطلب : ۲۰۶۴۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما