۱
plusresetminus

دسترسی به توییتر بدون نیاز به فیلترشکن با اپلیکیشن «توییتنا»+لینک دانلود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۳
اپلیکیشن «توییتنا»، یک برنامه کاربردی است که این امکان را برای شما فراهم می آورد که بدون ثبت نام در توییتر و استفاده از فیلتر شکن به مطالعه توییت های مورد نظر خود بپردازید.
دسترسی به توییتر بدون نیاز به فیلترشکن با اپلیکیشن «توییتنا»+لینک دانلود
به گزارش حافظ خبر، تا چند سال پیش توئیتر تنها یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری پست ‌های مینیمال بود، اما امروز این شبکه اجتماعی به بزرگترین رسانه های دیجیتالی دنیاتبدیل شده است؛ جایی که مردم در لحظه از داغ‌ترین اخبار مهم سرتاسر جهان آگاه می شوند، با کسب‌وکارها به گفتگو می نشینند و با ایجاد هشتگ ، دولت ‌ها را مطیع خواسته های خود می کنند. جمهوری اسلامی ایران نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد . به خاطر تأثیر فراوانی که این شبکه اجتماعی بر تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور دارد، بیشتر شخصیت‌ های ایرانی شامل مسئولان بلند پایه نظام ، وزرا و نمایندگان و مدیران کشوری و همچنین شخصیت‌های فرهنگی ، اجتماعی و هنری و... در این شبکه اجتماعی عضو می باشند این موضوع در شرایطی اتفاق افتاده که دسترسی به آن بدون استفاده از فیلتر شکن امکان ندارد. در این گزارش قصد داریم با معرفی اپلیکیشن « توییتنا» این امکان را برای شما فراهم آوریم که بدون نیاز به ثبت نام در این برنامه و استفاده از روش ‌های گوناگون همانند فیلترشکن ها به محتوای پاک و پیام ‌های شخصیت ‌های ایرانی دسترسی داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با این برنامه اندرویدی ، در نقد و بررسی آن با ما همراه باشید .
نحوه ثبت نام و فعال کردن برنامه

در این اپلیکیشن برای نصب و استفاده احتیاجی به ثبت نام ندارید و به ‌محض باز کردن برنامه، با صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن مواجه خواهید شد اما در صورتی که تمایل دارید از امکانات شخصی سازی این اپلیکیشن استفاده کنید باید در برنامه ثبت نام کنید. برای این کار تنها کافی است که شماره تلفن خود را در بخش «کاربری من» در قسمت تنظیمات وارد نماید، سپس منتظر دریافت کد فعال سازی شوید و در مرحله آخر مشخصات شخصی خود همچون نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.
رابط کاربری برنامه

اپلیکیشن «توییتنا»، یک برنامه کاربردی است که امکان رصد توییت های شخصیت های مهم کشور را بدون نیاز به اپلیکیشن‌های تغییر‌ آی ‌پی و یا حتی عضویت در توییتر فراهم می کند. این برنامه دارای رابط کاربری ساده و روانی می باشد که این امکان را برای شما فراهم می کند که به راحتی بتوانید با آن ارتباط برقرار نمایید. این برنامه اندروید بعد از نصب امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که حتی در خود اپلیکیشن توییتر نیز وجود ندارد، که از جمله آن می توان به امکان تغییر فونت و ذخیره ‌ی آفلاین توییت ‌ها اشاره کنیم. همچنین همانند نسخه اصلی توییتر، این اپلیکیشن این امکان را برای شما فراهم می کند که برای صرفه‌ جویی در مصرف دیتا، نمایش تصاویر مربوط به توییت ‌ها را لغو کنید و به صورت متن ‌محور از آن استفاده کنید. از دیگر امکانات این برنامه می توان به دنبال کردن افراد بر اساس موضوع و یا هشتگ اشاره کرد که کمک می‌کند فضای این اپلیکیشن هر چه بیشتر به توییتر شبیه شود. این برنامه دارای حجم مناسبی می باشد و بعد از نصب تنها 4 مگابایت از حافظه تلفن همراه شما را اشغال می کند.

آموزش استفاده از برنامه

موضوع جالبی که در اپلیکیشن «توییتنا» به چشم می خورد، امکان لایک و کامنت گذاشتن در زیر پست های اشخاص می باشد که البته این امر به ‌صورت مستقل از برنامه اصلی توییتر صورت می گیرد. این برنامه دارای بخش های مختلفی می باشد که در ادامه به توضیح این بخش ها خواهیم پرداخت.
1- بخش برجسته ‌ترین‌ها:
در این قسمت از برنامه می توانید به مهم‌ ترین توییت‌ها (بر اساس بازخوردها) دسترسی داشته باشید تا اگر زمان کافی برای مطالعه ‌ی تمام توییت ‌ها را ندارید، بتوانید در جریان مهم ‌ترین توییت ‌های روز قرار بگیرید.
2- بخش تازه ‌ترین‌ ها:
در این قسمت از برنامه می‌ توانید به «تمام» توییت ‌ها بر اساس زمان انتشار دسترسی داشته باشید و مانند یک تایم ‌لاین و به ترتیب جدید ترین ‌ها، مطالب را مطالعه کنید.
3- بخش دسته ‌بندی:
از طریق منوی کشویی این اپلیکیشن می ‌توانید به بخش «دسته بندی» دسترسی داشته باشید. شما با استفاده از این بخش می توانید تنها موضوعاتی را دنبال کنید که به آن علاقه دارید. نکته‌ی مثبت در این قسمت دسته‌ بندی کامل و دقیق توییت‌ ها می باشد؛ به عنوان مثال دسته ‌بندی فرهنگی و هنری، خود شامل چند زیر مجموعه مانند سینما و تئاتر، رادیو و تلویزیون، موسیقی و ... است که شما می ‌توانید به لطف این دسته‌ بندی دقیق ، موضوعی را که به آن علاقه دارید را دنبال نمایید.
4- بخش جستجو:
در این قسمت از برنامه می‌توانید به جستجوی موضوع مورد نظر خود بپردازید. برای مثال با وارد کردن کلمه «سامسونگ» می ‌توانید به تمام توییت ‌هایی که دارای این کلمه هستند دسترسی داشته باشید.
5- پیشنهاد آیدی:
اگر اکانتی که به دنبال آن هستید در این اپلیکیشن وجود ندارد، در این بخش می ‌توانید آی ‌دی مورد نظر تان را وارد نمایید تا در صورت عدم مغایرت با قوانین «توییتنا» ، اکانت مورد نظر شما به این برنامه اضافه شود.
از دیگر امکانات و ویژگی ها این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مدیریت زمان
مشاهده و مطالعه توییت های شخصیت ها بر اساس دسته بندی و زیر شاخه هابر اساس اصول رایج در خبرگزاری
سهولت دسترسی: دسترسی سریع و آسان به توییتر شخصیت های فرهنگی، سیاسی، هنری، ورزشی و....
امکان ذخیره سازی: امکان ذخیره تصویری توییت بدون هیچگونه برنامه و ترفند
بازنشر و اشتراک گذاری توییت مورد علاقه در همه ی شبکه های اجتماعی
ارسال توییت به پست الکترونیک
آگاهی از میزان استفاده از هشتگ های مورد استفاده
رعایت حریم خصوصی : امکان مشاهده توییت ها بدون قرار گرفتن در لیست دنبال کننده ها
امکان معرفی و پیشنهاد توییتر شخصیت ها جهت افزودن به برنامه
امکان جستجو در متن توییت ها و هشتگ ها
مشاهده حسابهای واقعی و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی توسط حسابهای تقلبی
استفاده از فیدها و امکان دریافت اطلاع از به روزرسانی توییتر مورد علاقه
 
قیمت برنامه
این برنامه رایگان می باشد و بعد از نصب می توانید از تمام امکانات آن بدون پرداخت هزینه استفاده نمایید.
این اپلیکیشن در فروشگاه بازار با بیش از 100 هزار کاربر فعال و همچنین کسب امتیازه 4 از ۵ جزء پرطرفدارترین برنامه ها در زمینه دسترسی به شبکه اجتماعی توئیتر می باشد. هم اکنون می توانید این برنامه را از لینک زیر در کافه بازار دانلود نمایید.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۰۶۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما