۱
plusresetminus
از اردوگاه اصولگرايان فارس چه خبر؟

عزم شورای وحدت اصولگرایان برای پیروزی در انتخابات/ مدیرکل اسبق، رئیس شورای وحدت اصولگرایان شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۷
جلسات شورای وحدت و هماهنگی نیروهای انقلاب استان فارس با شتاب درحال برگزاری می باشد که در تازه ترین اتفاق، محمدحسين روزي طلب (مديركل اسبق آموزش و پرورش) را بعنوان مسئول شوراي وحدت و هماهنگی اصولگرايان فارس انتخاب كرده اند.
عزم شورای وحدت اصولگرایان برای پیروزی در انتخابات/ مدیرکل اسبق، رئیس شورای وحدت اصولگرایان شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ؛ در سال منتهی به انتخابات فعالیت احزاب و چهره های سیاسی بیش از پیش نمایان می شود و به منظور پیروزی در انتخابات از مدت ها قبل برنامه ریزی کرده، تشکیل جلسه داده و از هر کوششی در این راه دریغ نمی کنند.
اصولگرایان فارس  نیز پس از ناکامی در دو انتخابات گذشته، انتخابات مجلس، ریاست جمهوری  و شورای شهر به ویژه در شهر شیراز که به طور کامل رقابت را به همتایان اصلاح طلب خود واگذار کردند، از مدت ها قبل با راه انداختن سلسله جلساتی به منظور وحدت در انتخابات، فعالیت های خود را برای حضور منسجم خود در این رویداد سیاسی آغاز کردند که در ادامه با حضور چهره های شاخص اصولگرایی در استان فارس جلسات با نظم بیشتر و تحت عنوان شورای وحدت و هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی (اصولگرایان) در حال برگزاری می باشد.
طبق اخبار واصله، شنیده شده که اصولگرایان فارس طي سلسله جلسات خود محمدحسين روزي طلب (مديركل اسبق آموزش و پرورش) را بعنوان مسئول شوراي وحدت و هماهنگی اصولگرايان فارس انتخاب كرده اند.
به گزارش حافظ خبر؛ شوراي وحدت و هماهنگی اصولگرايان فارس از تمامي گروه ها و تشكل هاي اصولگرا و همچنين شخصيت هاي جوان و موثر تشكيل شده و عزم آن دارند که با استفاده از پتانسیل تمامی نیروهای انقلابی و اصولگرا به ویژه جوانان متخصص و متعهد بتواند در انتخابات پیش رو موثر و پیروز واقع شود.
 
کد مطلب : ۲۰۷۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام وعرض ادب احترام خدمت دکتر روزی طلب
با هماهنگی دکتر وبرادران سپاه وبسیچ وجوانان انقلابی
انشالله این دوره نابودی اصلاح طلب حتمی خواهد بود
ارادتمند عزیزان عضوی از بسیجی رضا صالحی زاده
مرد شیرازی
feedback
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم هرکسی بر سر کار می آید واقعا برای شهر قدم مثبتی بردارد و تنها به فکر جیب خود و اطرافیانش نباشد
بیکار
feedback
Iran, Islamic Republic of
دیگری کسی روی خوش به اصلاح طلب و اصولگرا نشان نمی دهد و مردم از هردو جناح خسته شده اند
امیر
feedback
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا در این انتخابات با دادن رای سفید و چند تا ضربدر وسط برگ رای سیلی محکمی به گوش هر دو جناح سیاسی اصولگرایان و اصلاح طلبان خواهیم زد تا یاد بگیرند مردم مسخره این جماعت دو رو و دو رنگ نیستند که هشت سال اینها مردم را سرکار بگذارند و هشت سال بعد اونها ....
ما دیگر از هرچه سیاسی کاری هست خسته شده ایم ....
وقتی هیچ تفاوتی بین عملکرد اصولگرایان و اصلاح طلبان در زمان نشستن بر کرسی قدرت نیست هیچ فرقی نمیکند اینها رای بیاورند یا اونها.....