۰
plusresetminus

دیدار و تقدیر ازمادر شهید ناصر کمالی سروستانی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۹
سرتیپی مدیرکل منابع انسانی سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران، قره تپه ای مدیر امور ایثارگران رسانه ملی ، سهرابی مدیرکل صدا و سیما و راهی مدیرکل بنیاد شهید، نیکومنش مشاور ایثارگران استاندار فارس و شعبانی مدیر ایثارگران سپاه فجر فارس در دیدار با مادر شهید ناصر کمالی سروستانی از ایشان تقدیر کردند.
دیدار و تقدیر ازمادر شهید ناصر کمالی سروستانی
به گزارش حافظ خبر، سرتیپی مدیرکل منابع انسانی سازمان صدا وسیما با اشاره به این که خدمت به شهیدان وظیفه اصلی رسانه ملی است،گفت: افتخار مدیریت صدا و سیما این است که به پنج هزار نفر از ایثارگران و خانواده های ایشان خدمات می دهد.
سرتیپی با ابراز خرسندی از توفیق دیدار مادر شهید کمالی سروستانی گفت: افتخار بزرگی است که ما به نمایندگی از رییس سازمان صدا وسیما دکتر عسکری که خود از ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی است مادر بزرگوار این شهید را زیارت
می کنیم و حامل پیام سلام وقدردانی ایشان به مادر شهید کمالی سروستانی هستیم و خدا را شکر می کنیم  که با
پیگیری های سهرابی مدیرکل صدا وسیمای فارس این توفیق برای ما فراهم شد.
سرتیپی سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون ایثار ایثارگران  و رشادت شهیدان در مقابل تجاوز دشمنان به کشور  اسلامی ایران دانست وگفت: امروز اگر  با سربلندی تمام در مقابل زورگویان  و استکبار جهانی ایستاده ایم  و مقتدرانه در جهان از ایران یاد می شود  به خاطر فداکاری ها و از خودگذشتگی های شهیدان که ارزشمندترین دارایی خود را برای اسلام در طبق اخلاص گذاشتند و خانواده های معظم ایشان به زیبایی جلوه های ایثار را تقویت و راه شهیدان را دنبال کردند.
در ادامه این دیدار سهرابی مدیرکل مرکز فارس نیز گفت: لحظه لحظه تلاش در رسانه ملی و خدمت به مردم شریف ایران شیرین است ولی خدمت به خانواده معظم شهیدان ایجاد کننده آرامش و برکت تمام کارهاست. برحسب وظیفه ای که ریاست سازمان صدا وسیما در استان پرافتخار فارس به اینجانب داده است خدمت به خانواده  معظم شهیدان را در الویت کاری خود قرارداده و از همه کسانی که در این مهم ما را یاری می کنند، سپاسگزارم.
راهی مدیرکل بنیاد شهید نیز توجه به رسانه ملی و ارزش های ایثار و شهادت را ستود و گفت: بحمدالله صدا وسیمای فارس همکاری شایسته ای با بنیاد شهید دارد و در برنامه سازی با موضوع ایثار و شهادت برنامه های خوبی را تهیه و پخش
می کند.
نیکومنش مشاور ایثارگران استاندار فارس گفت: وظیفه ما در قبال فداکاری های شهیدان سنگین است و از صدا وسیما که در تکریم خانواده شهدا اهتمام ویژه دارد تشکر می کنم.
در ادامه این دیدار تصاویر شهید سروستانی در سال 59 پخش شد و از مادر شهید سروستانی تقدیر به عمل آمد.
 
کد مطلب : ۲۰۷۳۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما