۰
plusresetminus
استاندار فارس در دیدار مسئولین محلی بخش سده اقلید:

وضعیت ارائه خدمات به منطقه اقلید قبل و بعد از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست

تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۵
استاندار فارس گفت: وضعیت خدمات ارائه شده به مناطق و روستاهای بخش سده در شهرستان اقلید قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.
وضعیت ارائه خدمات به منطقه اقلید قبل و بعد از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست
به گزارش حافظ خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار مسئولین محلی و شوراهای بخش سده اقلید با بیان این که قرار گرفتن در نقطه اتصال چند شهرستان به عنوان یک ظرفیت باید مورد توجه مردم و مسئولین این بخش قرار داشته باشد، اظهارداشت: وظیفه دولت تامین زیرساخت ها است که در این زمینه دولت تدبیر و امید موفق بوده است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که تا پایان سال 98 هیچ روستای بالای 20 خانوار بدون اتصال به شبکه گاز وجود نخواهد داشت، افزود: این در شرایطی است که قبل از انقلاب اسلامی در سراسر استان فارس صرفا یک یا دو روستا که در مسیر خط اصلی گاز کشور قرار داشتند دارای نعمت گاز بودند.
وی با بیان این که در دو سال گذشته به اندازه 50 سال اخیر در زمینه گازرسانی فعالیت صورت گرفته است، ادامه داد: برای گسترش صنایع، کشاورزی و سایر حوزه های اقتصادی مردم هر منطقه باید آستین همت را بالا بزنند و وارد چرخه فعالیت های تولیدی شوند که در این صورت دولت حمایت های لازم را ارائه خواهد داد.
استاندار فارس تصریح کرد: پروژه های عمرانی بسیار بزرگی با سرمایه گذاری دولت، هم اکنون در شهرستان اقلید در حال اجرا است که نشان دهنده توجه و اهتمام دولت برای رشد و توسعه این منطقه است.
 
کد مطلب : ۲۰۷۳۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما