۰
plusresetminus
استاندار فارس در جلسه شورای اداری:

دستگاه‌های اجرایی از ورود دستگاه های نظارتی استقبال کنند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۵
استاندار فارس گفت: تکلیف می کنم که دستگاه‌های اجرایی استان از ورود دستگاه‌های نظارتی به موضوع های مرتبط با رعایت قانون حتماً استقبال کنند.
دستگاه‌های اجرایی از ورود دستگاه های نظارتی استقبال کنند
به گزارش حافظ خبر؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر ‌عنایت الله رحیمی، در نشست شورای اداری استان فارس در شیراز افزود: بی شک این هم به نفع کشور، استان و دستگاه‌های اجرایی است و هم موجب اعتماد آفرینی در جامعه خواهد شد.
وی، ضمن تاکید بر لزوم برقراری هم افزایی مثبت و دوسویه بین دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های نظارتی با هدف اعتماد سازی مورد نیاز جامعه، اظهار داشت: برخی مواقع ممکن است اشتباهی از سر بی توجهی و عدم آگاهی نسبت به قانون روی دهد و چه بهتر اینکه این مسایل در یک فضای تعاملی و با هدف رفع مشکل دنبال شود.
استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم پاسخگویی مناسب کارکنان دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان به مردم و مراجعان بیان کرد: مردم انتظار شنیدن پاسخ درست و روشن را دارند و کارکنان دستگاه‌ها موظفند که پاسخ تقاضای مراجعان چه مثبت و چه منفی را به درستی و با زبان خوش و نه از سر بی میلی و بی انگیزگی بدهند.
دکتر رحیمی ادامه داد: همچنین برای آگاهی مردم از شرایط معامله‌ها، آگهی‌های مناقصه‌ها و شفافیت هرچه بیشتر در این زمینه، اطلاعات مربوط به این موارد باید بر روی سامانه‌های پیش بینی شده قرار داده شود.
مسائل فرهنگی و رعایت ارزش‌ها با برخوردهای خشن پاسخ نخواهد داد
وی گفت: مسائل فرهنگی و رعایت ارزش‌ها و هنجارها بیشتر در چارچوب امور فرهنگی و با کارهای نرم افزاری موثر خواهد بود و این مسائل با برخوردهای خشن و بگیر و ببند پاسخ نخواهد داد.
استاندار فارس ادامه داد: در زمینه نشاط اجتماعی، امید آفرینی و حقوق شهروندی، بدون تردید هم افزایی فرهنگی بین استان‌ها و کشورها تأثیرگذار است و انتظار است که دستگاه قضایی زمینه های لازم را برای فرهنگ پذیری و جامعه پذیری هرچه بالاتر و بیشتر جوانان و اقشار مختلف مردم فراهم کنند.
اجازه ندهیم که تحریم‌ها بر مردم فشار وارد آورد
استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مواجه دولت با مشکلات مالی ناشی از تحریم‌ها گفت: در چنین شرایطی نباید اجازه دهیم که به مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر فشار وارد شود.
دکتر رحیمی افزود: دستگاه‌های اجرایی نیز باید ضمن صرفه جویی در هزینه‌ها، نسبت به بهره وری بهتر و مناسب‌تر از نیروی انسانی اهتمام ویژه داشته باشند.
مو ضع گیری های رهبر معظم انقلاب در مقابل دولت آمریکا شجاعانه بود
استاندار فارس، با اشاره به تقاضای سردمداران آمریکا مبنی بر مذاکره با کشورمان گفت: موضع گیری رهبر معظم انقلاب در مقابل این تقاضا بسیار هوشمندانه و شجاعانه بود.
دکتر رحیمی گفت: بی شک منزلت و جایگاه مردم ایران همین است و رهبر فرزانه انقلاب، موضع گیری درستی در این زمینه داشتند که موجب عزت و سربلندی هرچه بیشتر کشور و ملت شد.
کد مطلب : ۲۰۷۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما