۰
plusresetminus

دستور وزیر راه برای پیگیری مقصران سانحه تصادف شیراز- خرامه

تاریخ انتشاريکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶
وزیر راه و شهرسازی دستور بررسی فوری انتشار فیلم ویدئویی حادثه رانندگی محور شیراز - خرامه در شبکه‌های اجتماعی و برخورد با متخلفان را صادر کرد.
دستور وزیر راه برای پیگیری مقصران سانحه تصادف شیراز- خرامه
به گزارش حافظ خبر، روز پنجشنبه ۶ تیرماه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در ابتدای جاده خرامه سعدی یک نفر کشته و دو تن مصدوم شدند.
روز گذشته نیز کلیپی در شبکه‌های اجتماعی با تصویر برداری یک شهروند مبنی بر رویداد سانحه تصادف در بزرگراه شیراز - خرامه به دلیل نبود تابلو‌های هشدار دهنده و سرعت‌گیر و ۲ طرفه شدن ناگهانی جاده منتشر شد که به نقل از گوینده ناشناس این کلیپ، دختر ۲۰ ساله‌ای بر اثر برخورد با بلوک سیمانی داخل جاده جان سپرد و ۲ نفر از سرنشینان  بر اثر این تصادف مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
در این کلیپ شخصی که هویتش را مشخص نمی‌کند، خبر از فوت دختر ۲۰ ساله خود بر اثر این تصادف داده و از مردم استمداد می‌طلبد تا کلیپ ضبط شده را در شبکه‌های اچتماعی منتشر کنند. ضمن آنکه به نظر می‌رسد تصاویر کلیپ به شکلی هماهنگ با صدای گوینده است و ظاهرا گفته‌های گوینده را مبنی بر نبود تابلو‌های هشدار دهنده و وجود مانع بتونی در وسط جاده و امکان بروز تصادف به‌ویژه در شب تایید می‌کند. 
در پی انتشار این کلیپ، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری و تحقیق فوری برای صحت و سقم و بررسی جدی ابعاد رویداد و روشن شدن حقایق، همچنین برخورد با مقصران احتمالی در صورت صحت خبر را صادر کرد.
عبدالرسول حقیقی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شیراز نیز با بیان اینکه، با پیگیری‌های مستمر، شب گذشته ایمن سازی محور به همراه نصب تابلو‌های هشدار انجام شده است، گفت: هیچ گونه اظهار نظری در خصوص علت حادثه تصادف جاده خرم جاده شیراز-خرامه نمی توانیم انجام دهیم و باید اجازه دهیم گزارش نهایی را مسئولان مربوطه اداره راهنمایی و رانندگی ارائه دهد.
کد مطلب : ۲۰۷۶۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما