۰
plusresetminus
با هدایت سرمربی شیرازی :

نایب قهرمانی ایران در فوتبال روی میز جهان

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۸
تیم ملی فوتبال رومیز جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی در کلاس ۲leg (آدمک‌های ۲ پا) با هدایت جعفر فراصت سرمربی شیرازی نایب قهرمان شد.
نایب قهرمانی ایران در فوتبال روی میز جهان
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس ، جعفر فراصت سرمربی شیرازی تیم ملی فوتبال رومیزجانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران گفت: در مسابقات جام جهانی فوتبال روی میز که به میزبانی شهر مورسبا اسپانیا در حال برگزاری است، تیم ملی کشورمان در کلاس میز‌های ۲leg (آدمک‌های ۲ پا) به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
وی ادامه داد: این مسابقات از ۱۱ تیر آغاز شده و تا ۱۷ تیر ادامه دارد.
سرمربی شیرازی تیم ملی فوتبال رومیز جانبازان و معلولان گفت: در اولین روز مسابقات در قسمت دوبل میز‌های ۲leg تیم ملی جانبازان و معلولان به یک مقام پنجمی و در قسمت تیمی به مقام نایب قهرمانی جهان دست پیدا کرد.
فراصت با بیان اینکه این مسابقات هر دو سال یک مرتبه برگزار می‌شود و بالاترین سطح مسابقات این رشته مهیج و پر مخاطب است، افزود: تیم ملی جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار در این مسابقات شرکت کرده است.
وی گفت: مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ در کلاس و شکل‌های دوبل و تیمی میز‌های ۲leg ، دوبل تند بازی میز‌های استاندارد ، دوبل کلاسیک میز‌های استاندارد ، انفرادی و دوبل قهرمان قهرمانان میز‌های استاندارد و تیمی چامپیون شیپ میز‌های استاندارد انجام می‌شود.
کد مطلب : ۲۰۸۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما