بهترين رابط نيروي انتظامي و مردم، رسانه ها هستند

18 تير 1398 ساعت 8:27

فرمانده انتظامي استان بهترين رابط خود بين نيروي انتظامي و مردم را رسانه ها عنوان كرد و گفت: ما آماده پذيرش هرگونه انتقاد هستيم و شهروندان مي توانند با شفافيت كامل موضوعات خود را از طريق سامانه 110 و 197 گزارش كنند تا در اسرع وقت بررسي و پيگيري لازم انجام شود.


به گزارش حافظ خبر، سردار "رهام بخش حبيبي" با جمعي از روساي پليس هاي تخصصي از بخش هاي مختلف روزنامه خبر جنوب بازديد كردند و از نزديك با روند انتشار اين روزنامه آشنا شدند.
در ادامه سردار "حبيبي" در كنفرانس صميمانه با مسئولان و خبرنگاران خبر جنوب افزود: رسانه ها بايد در انتشار برخي از خبرها كه موجب جريحه دار شدن احساسات مردم مي شود دقت نظر بيشتري داشته باشند.
وي افزود: معاونت اجتماعي بايد ارتباط تگاتنگي با رسانه ها داشته باشد تا بتواند از نظرات، انتقادات و پيشنهادات آن ها در راستاي انجام بهتر ماموريت هاي ناجا استفاده كنند.
اين مقام انتظامي با اشاره به نقش مهم رسانه ها در توليد و افزايش امنيت، بيان كرد: با وجود تمامي مشكلات، تلاش مسئولان خبر جنوب براي رشد و پويايي اين روزنامه ستودني است.
فرمانده انتظامي استان فارس افزود: رسالت نيروي انتظامي در تمام ماموريت ها اين است كه بتواند احساس امنيت و آرامش را به داخل منازل شهروندان ببرد؛ به گونه اي كه از نظر امنيتي دغدغه اي نداشته باشند.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه اگر امنيت نباشد شيرين ترين خاطرات براي انسان تلخ مي شود، تصريح كرد: در همه ماموريت ها، خروجي كار ما اين است كه بتوانيم با همراهي و همكاري رسانه ها و مردم، احساس آرامش را به آن ها هديه كنيم.
اين مقام ارشد انتظامي در پاسخ به سوال خبرنگاران پيرامون گسترش مواد مخدر در جامعه، گفت: متاسفانه 90 درصد از مواد مخدر دنيا در همسايگي شرق كشور توليد مي شود و اگر ما ريشه تمام آسيب ها را بررسي كنيم متوجه مي شويم كه پايه و اساس همه جرايم و مفاسد، اين مواد است.
سردار "حبيبي" با اشاره به ارتباط پليس با دانشجويان، عنوان داشت: همكاران ما در معاونت هاي مختلف مي توانند در بين دانشجويان حضور يابند و به سوالات و شبهات آن ها پاسخ دهند و ما از حضور پر نشاط دانشجويان در جامعه لذت مي بريم و اميدواريم كه با حمايت هاي مطلوب، امنيت را براي فعاليت آن ها در جامعه فراهم كنيم.
فرمانده انتظامي استان خطاب به افراد قانون گريز در امر رانندگي، گفت: اگر براي جان خود ارزش قائل نيستند لااقل براي جان ديگران ارزش قائل شوند؛ چرا كه هيچكس با آرامش رانندگي كردن ضرر نمي كند و قطعا پليس راهور با رانندگان متخلف و حادثه ساز برخورد قاطع و قانوني مي كند
وي با تاكيد بر نقش مشاوران در كاهش آسيب ها و جرايم اجتماعي، گفت: حدود 80 درصد از پرونده هاي ارجاع شده به مراكز مشاوره و مددكاري كلانتري ها در استان فارس، منجر به صلح و سازش شده است.
سردار "حبيبي" در پاسخ به سوال خبرنگاري پيرامون اولويت جرايم در استان فارس، اظهار داشت: جرايمي كه در استان رخ مي دهد رصد مي شود و براساس ميزان و نوع هر جرم، اولويت بندي ما براي برخورد با جرايم و كاهش جرم انجام مي شود.
 


کد مطلب: 20838

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20838/بهترين-رابط-نيروي-انتظامي-مردم-رسانه-هستند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir