۰
plusresetminus

کشفیات پلیس فارس در روز گذشته

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۳
ماموران زحمتکش پلیس طی یکی دو روز گذشته کشفیات مهمی در سراسر استان فارس داشته اند.
کشفیات پلیس فارس در روز گذشته
به گزارش حافظ خبر، ماموران زحمتکش پلیس طی یکی دو روز گذشته کشفیات مهمی در سراسر استان داشته اند:::

كشف كالاي قاچاق ميلياردي درفیروزآباد
فرمانده انتظامي شهرستان "فیروزآباد" از كشف انواع كالاي قاچاق به ارزش یک ميليارد و 450 ميليون ريال خبر داد.
سرهنگ "مهدی جوکار" اظهار كرد: در راستاي اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و به منظور جلوگيري از هدر رفت سرمايه هاي ملي، ماموران انتظامي اين شهرستان هنگام كنترل محورهاي مواصلاتي، در يك عمليات ضربتي 4 دستگاه خودرو سبك و سنگين را متوقف كردند.
وي افزود: ماموران در بازرسي از اين خودروها، 945 قوطی نوشیدنی، 326 عدد عطر و ادکلن، 308 کیلوگرم گردو، 236 دستگاه ماشین حساب، 39 دستگاه چراغ شارژِی، 37 عدد لامپ و  دستگاه یخچال و فریزر قاچاق كه فاقد مدارك قانوني و گمركي بود را كشف و در اين خصوص 6 نفر متهم را دستگير كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان "فیروزآباد" با بيان اينكه ارزش اين محموله هاي قاچاق برابر نظر كارشناسان، یک ميليارد و 450 ميليون ريال برآورد شده است، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ "جوکار" با اشاره به نامگذاري امسال به عنوان "رونق تولید" توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، تصريح كرد: پليس با اقتدار كامل در حوزه مبارزه با قاچاق كالا به منظور تحقق شعار سال و تامين سلامت و امنيت شهروندان با قانون شكنان برخورد خواهد كرد.


كشف 30 هزار ليتر مواد نفتي قاچاق در سروستان
فرمانده انتظامي سروستان از توقيف يك كاميون و كشف 30 هزار ليتر مواد نفتي قاچاق از نوع "قطران" به ارزش يك ميليارد ريال خبر داد.
سرهنگ "عبدالرسول مجتهدي" بيان كرد: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز و جلوگيري از سوخت قاچاق، ماموران پليس آگاهي اين شهرستان در محورهاي مواصلاتي، به يك كاميون تانكر دار مشكوك و آن را متوقف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان سروستان با اشاره به اينكه در اين خصوص يك نفر متهم دستگير شد، افزود: در بررسي و بازرسي از اين خودرو مشخص شد كه حامل 30 هزار ليتر مواد نفتي قاچاق از نوع "قطران" مي باشد.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه برابر اعلام كارشناسان مربوطه ارزش سوخت كشف شده يك ميليارد ريال برآورد شده است، از شهروندان درخواست كرد؛ در راستاي مبارزه با سوداگران و قاچاقچيان، هر‌گونه اخبار و اطلاعات خود را از طريق تلفن 110 به خدمت گزاران خود در انتظامي سروستان اطلاع دهند.

كشف نوشيدني قاچاق در لامرد
فرمانده انتظامي شهرستان لامرد از توقيف يك وانت نيسان و كشف 3 هزار و 936 قوطي نوشيدني خارجي قاچاق به ارزش 500 ميليون ريال خبر داد.
سرهنگ "عليرضا نوشاد" گفت: ماموران انتظامي بخش "اشكنان" اين شهرستان هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي، به يك وانت نيسان مظنون و آن را متوقف كردند.
وي ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو، 3 هزار و 936 قوطي نوشيدني خارجي قاچاق و فاقد مدارك قانوني كشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان لامرد با بيان اينكه در اين راستا يك نفر متهم دستگير و به مرجع قضائي تحويل داده شد، افزود: ارزش ريالي اين محموله قاچاق برابر نظر كارشناسان، 500 ميليون ريال برآورد شده است.
کد مطلب : ۲۰۸۴۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما