۰
plusresetminus
در سال ۹۷ صورت گرفت

پرداخت کمک های موردی به 47 هزار نیازمند فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸
مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: در سال گذشته علاوه بر پرداخت مستمری به مددجویان، 47 هزار و 793 نفر اعم از افراد تحت حمایت و اقشار نیازمند استان، بیش از 85 میلیارد ریال کمک‌ موردی دریافت کردند.
پرداخت کمک های موردی به 47 هزار نیازمند فارس
به گزارش حافظ خبر، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 85 میلیارد ریال  در قالب کمک‌های موردی و بلاعوض به افراد تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر استان پرداخت شده است، گفت: کمک‌های موردی بر اساس نیاز خانواده های نیازمند و به منظور برطرف کردن مشکلات موردی آنان پرداخت می‌شود.
وی در ادامه تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم از وضعیت متقاضیان، کمک‌های موردی به افراد واجد شرایط و به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود تا آنها بتوانند بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند.
مدیر کل امداد فارس با اعلام اینکه در سال گذشته 47 هزار و 793 کمک های موردی به نیازمندان پرداخت شده است، گفت: از این تعداد، 30 هزار و 184 نفر از افراد غیر تحت حمایت و نیازمندان و 17 هزار و 609 نفر از افراد تحت حمایت بودند.
بذرافشان در خصوص میزان کمک های پرداخت شده به نیازمندان عنوان کرد: از این میزان کمک موردی پرداخت شده، 66 میلیارد و 697 میلیون و 78 هزار و 386 ریال به صورت بلاعوض به نیازمندان غیر تحت حمایت و 18 میلیارد و 834 میلیون و 274 هزار و 901 ریال کمک موردی به نیازمندان تحت حمایت پرداخت شده است.
وی در پایان اظهار کرد: عموم مردم نیکوکار می توانند با حضور در دفاتر کمیته امداد کمک های خود را در سرفصل های مختلف اهدا کرده و یا به طور مستقیم کمک های خود را به خانواده های نیازمند پرداخت و اهدا کنند.
کد مطلب : ۲۰۸۴۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما