۰
plusresetminus

افتتاح طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۷
افتتاحیه طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی استان فارس با هدف تربیت اخلاقی و معرفتی دانشجویان در قم برگزار شد.
افتتاح طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی فارس
به گزارش حافظ خبر، در  آغاز این مراسم سعید یوسفی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی با اعلام خوشامد گویی به دانشجویان این طرح گفت : در راستای تقویت بنیه علمی و به خصوص افزایش مطالعه و عمق بخشی به خود حرکت کنید.
وی در ادامه افزود: سعی کنید در جهت علاقه خود حرکت کنید و در یک زمینه خاص متخصص و توانمند شوید تا بتوانید در آینده مربی های خوبی باشید.
یوسفی با اشاره به نقش نویسندگی و فن بیان دانشجویان گفت: دانشجوی بسیجی باید اهل قلم باشد و در زمینه فن بیان, گفتن, نوشتن، مطالعات قوی داشته باشد و منابع خوبی چون کتابهای جلال آل احمد و کتب دیگر ادبی استفاده کنند.
فرمانده ناحیه ی بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به لزوم مطالعه کتب شهید مطهری گفت: از توصیه های مقام معظم رهبری مطالعه کتب شهید مطهری توسط دانشجویان بسیجی است و نباید از این موضوع غافل شد.
وی  با اشاره به نقش دانشجویان بسیجی در سال های آینده تصریح کرد: به همه شما دانشجویان عزیز توصیه می کنم که قدر دوران دانشجویی را بدانید و از آن کمال بهره را ببرید که تکرار نشدنی است چرا که شما افسران جنگ نرم هستید و قرار است در بعد از این دوره در بسیج دانشجویی مسولیت بگیرید بنابراین خود را قوی کنید.
یوسفی در پایان گفت: متمسک به علم و ایمان شوید و اصول کار تشکیلاتی را خوب یاد بگیرید که در تشکل بسیج گاهی در این زمینه ضعف داریم و از این دوره به عنوان مقدمه کار تربیتی و تشکیلاتی خود کمال بهره را ببرید.
در ادامه این برنامه هادی رضایی مسئول اندیشکده بنیان مرصوص ناحیه بسیج دانشجویی فارس با اشاره به نیاز دانشجویان به اندیشیدن و اخلاق این دوره ها را زمینه ای برای شروع یک رشد فکری و معنوی دانست.
طرح ولایت دانشجویان بسیجی استان فارس از 17 تیرماه به مدت یک هفته در شهر قم و با حضور اساتید برتر حوزه و دانشگاه برگزار می شود.
350 دانشجوی برتر بسیج دانشجویی استان فارس، در طول این دوره به مسائل معرفتی ، تربیتی و اخلاقی خواهند پرداخت.
کد مطلب : ۲۰۸۴۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما