۰
plusresetminus

تهدیدکنندگان سلامت جامعه، در دام قانون

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۲
مسوول واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب، از کشف بیش از ۷۵۰ کیلوگرم فرآورده های گوشتی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در شیراز خبر داد.
تهدیدکنندگان سلامت جامعه، در دام قانون
به گزارش حافظ خبر، مهندس «محمدحسین کیانفر» با اعلام خبر دریافت شکایت مردمی، در سامانه ۱۹۰ مبنی بر عرضه کالباس و فرآورده های گوشتی تاریخ گذشته در یک واحد صنفی، گفت: پس از دریافت گزارش، کارشناسان سلامت محیط به این محل مراجعه و بیش از ۷۵۰ کیلوگرم کالباس تاریخ گذشته توقیف و پس از تشکیل پرونده فرد متخلف به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
او با اشاره به برخی افراد سودجو و متخلف که اقدام به استفاده از مواد غذایی تاریخ گذشته برای تهیه غذا در صنوف حساس می کنند، افزود: کارشناسان سلامت محیط این مرکز همواره در بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت ویژه ای بر مواد اولیه مصرفی دارند و در صورت مشاهده تخلف، با متخلفان به صورت جدی برخورد قانونی می کنند.
مهندس کیانفر به شهروندان توصیه کرد: اقلام و مواد غذایی مصرفی خود را از فروشگاه ها و مراکز معتبر و دارای مجوز تامین کنند و در هنگام خرید به پروانه ساخت، تاریخ تولید و انقضاء و آدرس کارخانه دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را برای پیگیری به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.
کد مطلب : ۲۰۸۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما