۰
plusresetminus

در شرایط جنگ اقتصادی نظام مالیاتی،تامین اجتماعی و قانون کار بازنگری شود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۴
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان فارس با بیان اینکه نظام مالیاتی، تامین اجتماعی و قانون کار از جمله مشکلات و موانع تولیدکنندگان است، گفت: در شرایط جنگ اقتصادی باید در این مقولات بازنگری‌هایی صورت گیرد تا بنگاه اقتصادی بتواند فعالیت کند، نمی‌توان انتظار داشت که ورودی و خروجی یک بنگاه اقتصادی با معیارهای چندسال گذشته هماهنگ باشد.
در شرایط جنگ اقتصادی نظام مالیاتی،تامین اجتماعی و قانون کار بازنگری شود
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس،دکتر قدرتی رئیس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی در نشست با کارشناسان و فعالان این حوزه که در اتاق بازرگانی فارس برگزار شد بیان کرد:
کمیسیون ها بازوهای مشورتی اتاق بازرگانی هستند و عملیات اجرایی در آنها انجام نمی‌شوند، یک سری ورودی دارد که این ورودی‌ها می تواند از ستاد تسهیل رفع موانع تولید، کار گروه حمایت قضایی از سرمایه گذار، هیات های حل اختلاف و هیات های تجدید نظرتامین اجتماعی دریافت کند و کار کارشناسی انجام بدهد.
 
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی فارس افزود: بر اساس آن کار کارشناسی که انجام می شود راه حل هایی هم ارائه می گردد و آن راه حل‌ها می تواند به شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ارجاع شود.
 
وی با بیان اینکه شورای گفتگو یک بخش مهم و بازوی قدرتمند اتاق بازرگانی است، بیان کرد: اتاق نمایندگانی در هیات های حل اختلاف مالیاتی، کار و تامین اجتماعی دارد و مشکلات فعالین بخش خصوصی را رفع می‌کنند.
 
قدرتی با بیان اینکه جلسات این کمیسیون حداقل یک ماهه برگزار می‌شود، عنوان کرد: کمیسیون این ظرفیت را دارد که مقامات ملی در حوزه مالیات، کار و تامین اجتماعی را به اتاق بازرگانی فارس دعوت کند تا مشکلات فعالان اقتصادی در این زمینه ها برطرف شود.
 
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان فارس با بیان اینکه نظام مالیاتی، تامین اجتماعی و قانون کار  از جمله مشکلات و موانع تولیدکنندگان است، گفت: در شرایط جنگ اقتصادی باید در این مقولات بازنگری‌هایی صورت گیرد تا بنگاه اقتصادی بتواند فعالیت کند، نمی‌توان انتظار داشت که ورودی و خروجی یک بنگاه اقتصادی با معیارهای چندسال گذشته هماهنگ باشد.
در پایان کارشناسان و فعالان این حوزه به بیان نقطه نظرات خود در این زمینه پرداختند.
کد مطلب : ۲۰۸۷۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما